Xtra Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Spoo fra SF på første bilde i en jakke fra Caruso i 100% kashmir. Endret 27. januar 2013 av Xtra 4 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Cary Grant er dritkul. Har du sett "To Catch a Thief"? Der er han egentlig bare perfekt. En av mine favoritter. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Digger slipset. Endret 27. januar 2013 av gard. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Alan See er antagelig en av de best kledde menneskene jeg vet om. Skulle gitt ganske mye for å ha garderoben hans. Endret 27. januar 2013 av JorgenH 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Stilig antrekk, men slipset er ekkelt. Jalla med motiv av dyr og andre slike ting. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Alan See er antagelig en av de best kledde menneskene jeg vet om. Skulle gitt ganske mye for å ha garderoben hans. Det var ganske safe og det er ikke mange som blir støtt av de antrekkene hans. Litt mer sprek kompisen hans, jagnelli. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Skulle gitt ganske mye for å ha garderoben hans. Ikke jeg. Er redd klærne hadde vært for små. Høhø... 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det var ganske safe og det er ikke mange som blir støtt av de antrekkene hans. Litt mer sprek kompisen hans, jagnelli. Stort sett foretrekker jeg relativt konservative antrekk, blir litt sliten av folk som skal finne opp kruttet hver gang de kler på seg. For all del, Jake kler seg bra han og. Skal ikke si noe på det... Størrelsesmessig tror jeg nok ikke det hadde blitt så gæernt heller, faktisk... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Stort sett foretrekker jeg relativt konservative antrekk, blir litt sliten av folk som skal finne opp kruttet hver gang de kler på seg. For all del, Jake kler seg bra han og. Skal ikke si noe på det... Størrelsesmessig tror jeg nok ikke det hadde blitt så gæernt heller, faktisk... Neida, tenkte ikke på å finne opp en ny kleskode og han har veldig god smak. Men kan kunne tatt det litt lengre noen ganger, vågd å være litt mer personlig. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nja, noen mennesker føler nok at enkelt og konservativt er dem, om du skjønner. Innimellom all sprezzatura (lol) og lignende man ser på nettet nå om dagen, synes jeg det er befriende med folk som Alan See som kler seg konsertvativt og enkelt, og lykkes med det. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Skrev egentlig et langt innlegg om hvorfor jeg ikke var enig med deg, Dag, men den forsvant når mobilnettet koblet fra når jeg trykket "Post". En blanding av latskap, visere som viser alt for tidlig og det at det er en mandag fører til at jeg ikke orker å skrive det om igjen, så jeg summerer innlegget kort til; Hvorfor skal man hige etter å vise personligheten fram gjennom visuelle hjelpemidler, holder det ikke at man er seg selv? Endret 28. januar 2013 av cbfn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvis det er "safe" å bruke et slips fullt av fasaner lurer jeg litt på hva man må ha på seg for å ikke være safe. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 For min del tror jeg at jeg ville ha følt meg relativt daring bare i den skjorten. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Enkelt men i mine øyne meget pent. Cantabrigian (SF). Endret 28. januar 2013 av Xtra 7 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva er det med lue på absolutt alle bildene? Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Blazeren er helt rå. Vest med kun to knapper kneppet igjen er jeg litt mer usikker på. Endret 31. januar 2013 av Error 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Skrev egentlig et langt innlegg om hvorfor jeg ikke var enig med deg, Dag, men den forsvant når mobilnettet koblet fra når jeg trykket "Post". En blanding av latskap, visere som viser alt for tidlig og det at det er en mandag fører til at jeg ikke orker å skrive det om igjen, så jeg summerer innlegget kort til; Hvorfor skal man hige etter å vise personligheten fram gjennom visuelle hjelpemidler, holder det ikke at man er seg selv? Så denne først nå, er ikke så ofte innom her. Det korte svaret er: jo. Det lange svaret er at hvis personligheten din er slik at du trenger å se ut som alle andre, fordi du synes du er som alle andre, så værsågod, finn din plass og gjør som det forventes av deg. Dressmann og H&M er butikkene for deg. Eller MoN hvis du er skikkelig vågal. Men hvis du tenker at du er du, så kan det også avspeile seg i hva du har på deg. Da må du finne din stil og det som både passer til og kler deg, innenfor rammene av det den aktuelle stilen tillater. Eller aller helst litt på kanten av hva stilen tillater, synes jeg. Kreativitet, originalitet, kvalitet, grenseutprøving og utviklingsvilje er verdier jeg strever etter, for å vise hvem jeg er - ikke for å hige etter å vise frem personligheten per se. Den dagen jeg stivner i en form, da er jeg dau. 4 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Takk for svar, må si meg både enig og uenig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå