Jørgen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Sjukt å tenke på at han der bare ble nummer fire i den årlige Sideshow Bob-lookalike konkurransen i Harlem. Det er ikke stuereint å vitse om Basquiat. Endret 11. januar 2013 av Jørgen Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Synes å huske at det er mulig å ignorere postene til enkelte brukere. Kan noen gi meg hint til hvordan man får til det? Ville gjort denne tråden veldig mye mer lesbar. On topic: Noen "One fit, two prices" bilder stjålet rett fra http://www.reddit.com/r/malefashionadvice Er kanskje ikke like relevant for oss utenfor Amerika, men la gå Mer: Endret 11. januar 2013 av Error 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ingen som er født med nok pesos til smør på brødskiva styrer en seilbåt med sånn pukkelrygg. John f Kennedy hadde en ryggskade og brukte ryggskinne. Hadde han hatt litt mere penger er jeg sikker på at han hadde blitt født med bedre rygg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Alle vet jo selvfølgelig at folk med dårlig holdning automatisk kommer fra fattige familier. Da-ah. 5 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Alle vet jo selvfølgelig at folk med dårlig holdning automatisk kommer fra fattige familier. Da-ah. What he said. Lenke til kommentar
Populært innlegg InsertNumLock Skrevet 15. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Skulle likt å ha rocka noe av dette her. Synes selv det er veldig stilig, men min egen stil er ikke helt der enda. Endret 15. januar 2013 av Hille 10 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Likte den frakken han øverst til venstre hadde! Stilig. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Se bort i fra vesken. Endret 15. januar 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Kjenner det frister med et spontankjøp. Men tror jeg skal få testet den ut før jeg hopper på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Likte den siste veldig godt annet enn klokka. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Versegod Takk! Kjenner det frister med et spontankjøp. Men tror jeg skal få testet den ut før jeg hopper på. Frister selv! Du får ikke prøvd klær fra suitsupply, da de ikke selges i butikk (i Norge). Du kan jo sjekke ut målene? Endret 15. januar 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Likte den siste veldig godt annet enn klokka. er det en klokke? ser ut som et slikt megadouche power balance armbånd. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Frister selv! Du får ikke prøvd klær fra suitsupply, da de ikke selges i butikk (i Norge). Du kan jo sjekke ut målene? Går jo an å prøve en annen frakk her i Norge. Så vet man hva størrelsen er. Og så dobbelsjekke målene på suitsupply før man kjøper. Armene er jo enkelt for en skredder å gjøre noe med Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Suit Supply har vel ofte funksjonelle knappehull i ermene, og da blir det vel straks mer komplisert å legge dem opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå