SIcario Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Aldri skjønt greia med Nick Wooster. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Ble så mye snakk om trening i hvilken stil liker du ikke å se-tråden Tattiser, skjegg, slitt caps, cargoshorts = stilrent Endret 8. januar 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg multisync Skrevet 8. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, virkelig klasse... 10 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ingenting er så harry som å ta bilder av seg selv i bar overkropp. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ingenting er så harry som å ta bilder av seg selv i bar overkropp. No pecs no sex. 8 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ingenting er så harry som å ta bilder av seg selv i bar overkropp. Nå har nå han på bildet skrevet ett lite blogginnlegg om akkurat det der. http://www.jimwendler.com/2011/09/time-to-man-up/ Ellers vil jeg si konvensjonelle regler om hva som er harry ikke gjelder wendler 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Ingenting er så harry som å ta bilder av seg selv i bar overkropp. Joda, man kan til og med bli enda mer harry. Det er bare å ta bilde av seg selv i bar overkropp, sammen med to andre menn i bar overkropp, mens man tar seg i skrittet og viser finger. Endret 8. januar 2013 av fkm 9 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Men da er til gjengjeld skalaen sprengt grundig også. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Han har jo docksides på seg så. 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Siste bildet: vel, hun var da pen! De andre bildene er av in stitches på SF. Tenker egentlig at jeg ikke er særlig fan av paisley slips men det på det første bildet av stitch er ganske pent. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 De siste dagene er første gang jeg har sett antrekk fra IS som ser bra ut. Paisleyslipset er dog grusomt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Småmønstret paisley kan iblant se greit ut, stort paisley: hideous. Det bare ser helt grunnleggende feil ut. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) De siste dagene er første gang jeg har sett antr]ekk fra IS som ser bra ut. Paisleyslipset er dog grusomt. Ja, han har hevet seg betraktelig i det siste. Hehe, ja jeg er nok rimelig alene om akkurat det slipset. Endret 9. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Stilen på håret var noe unormal. Vil ikke si det er noe jeg likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå