hfthomas Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hva med å bryte den trenden. En grunn til at det ser gammelmanns ut er fordi man stort sett ser det på gamle menn. Såvidt jeg husker, hadde Christian B en ganske fin tweedjakke som jeg ikke hadde assossiert med gammel mann med det første. Handler litt om resten av antrekket og mønsteret på jakka også. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 http://www.styleforum.net/t/323059/victorsf-mini-blog/30 Muscle-up i dress! Vanvittig. Noen som har noe bra info på hvem han er? 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) fkm: Jeg har usedvanlige lite peiling på ulike stofftyper man bruker til jakker/dresser. Men enig med deg i at bildene jevnt over holder en jevnt god (fotografisk) kvalitet. http://www.styleforu...sf-mini-blog/30 Muscle-up i dress! Vanvittig. Noen som har noe bra info på hvem han er? Har kun skummet gjennom den tråden og det eneste jeg fikk med meg der er at han er russisk. Han hadde visst en bruker før på SF (brukernavnet er nå VictorSFreturn), så mulig man finner noe hvis du finner det originale brukernavnet hans og dermed evt innlegg og profilinformasjon. Et annet bilde av Victor; Endret 12. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Orginale brukernavnet var Victorsf Og han er manager for en del små bedrifter visstnok. Endret 12. desember 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hva med å bryte den trenden. En grunn til at det ser gammelmanns ut er fordi man stort sett ser det på gamle menn. Akkurat, det er det man assosierer det med. Jeg vet dog ikke hvor enkelt det er å bryte denne trenden. At det finnes noen som ser "ung mann" ut tviler jeg ikke på. Er faktisk keen på en sånn jakke selv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Mye tweed på blindern, og det er jo ikke akkuratt Unge Høyres hjemsted. Skal man bruke blazer til hverdags, synes jeg tweed er det beste valget hva "ungdommelighet" angår, så lenge du ikke kjøper en som er to størrelser for stor og ferdig innrøyka på Fretex. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg forbinder ikke tweed med UH-ere, men heller marxister og kommunister. Hvis man skal finne en jakke som passer til Unge Høyre må det vel være en navy dobbelspent blazer med gull - eller sølvknapper. Forøvrig kan jeg avsløre at de aller fleste UH-ere kler seg som ungdom flest, i jeans og t-trøye / skjorte. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Lederen i UH er jo hipster! VictorSF sine bilder holder en ganske høy standard, men noen av bildene har for lite dybdeskarphet. Når bildet er tatt skrått inn på kroppen og fokus kun er på slipsknuten blir det umulig å dømme PSet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 14. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2012 Rå lue, hadde en sånn en gang i tiden men måtte kaste etter jeg sølte diesel på han 11 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Bare fett med litt diesellukt på lua da hehe synes nå ihvertfall jeg! Endret 14. desember 2012 av -drugiS- 7 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Malford Of London fra SF. 7 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det var noe jeg ikke likte med de skoene. Mulig det har noe å gjøre med en måten eyelet-taben er festet på som jeg ikke likte så godt. Blir jo selvfølgelig småplukk, han kler seg jo omtrent en million ganger bedre enn noe jeg kan drømme om å få til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Spoo fra SF igjen. Ellers var det siste bildet postet av Malford av London utrolig bra. 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Personlig er jeg ikke så fan av Victors antrekk, men man kan selvfølgelig ta med seg noe fra tråden... Har ikke kjent til han her før nå. Noe er veldig bra, og passformen er jevnt over god. Jeg likte flere av frakkene og tweeddressene hans. Men jeg mener han bommer stygt på flere av de stormønstrede jakkene sine. De var bare flashy og bråkete. Jeg er heller ikke så glad i komboen dongeri og odd jakke men vet at mang synes det er fint. At han konsekvent bruker doble mansjetter, til alt, mener jeg er en formell feil. Til fritidsantrekk som f eks tweed eller komboen jeans/odd jakke er enkle mansjetter det eneste som ikke ser blodharry ut. Skopuss hadde han styr på. Skulle også gjerne hatt like mye å kleskontoen som han. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Malford of London (på SF). 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Xtra Skrevet 22. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Det var jo en annen som skrev på forumet at vinteren nesten var over... (litt optimistisk kanskje) så derfor ser jeg også fremover til varmere tider. (bilde 1 og 2) Endret 22. desember 2012 av Xtra 17 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det var vel ikke meg du hintet til vel, xtra?? Endret 23. desember 2012 av Uer1000 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Timotune fra SF. En annen fra SF (til bryllup). Endret 1. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå