Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Hva med å bryte den trenden. En grunn til at det ser gammelmanns ut er fordi man stort sett ser det på gamle menn.

Såvidt jeg husker, hadde Christian B en ganske fin tweedjakke som jeg ikke hadde assossiert med gammel mann med det første. Handler litt om resten av antrekket og mønsteret på jakka også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fkm: Jeg har usedvanlige lite peiling på ulike stofftyper man bruker til jakker/dresser. Men enig med deg i at bildene jevnt over holder en jevnt god (fotografisk) kvalitet.

http://www.styleforu...sf-mini-blog/30

Muscle-up i dress! Vanvittig. Noen som har noe bra info på hvem han er?

Har kun skummet gjennom den tråden og det eneste jeg fikk med meg der er at han er russisk. Han hadde visst en bruker før på SF (brukernavnet er nå VictorSFreturn), så mulig man finner noe hvis du finner det originale brukernavnet hans og dermed evt innlegg og profilinformasjon.

Et annet bilde av Victor;

3f1df069_25_06_2012_02_1200.jpeg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg forbinder ikke tweed med UH-ere, men heller marxister og kommunister. Hvis man skal finne en jakke som passer til Unge Høyre må det vel være en navy dobbelspent blazer med gull - eller sølvknapper.

Forøvrig kan jeg avsløre at de aller fleste UH-ere kler seg som ungdom flest, i jeans og t-trøye / skjorte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig er jeg ikke så fan av Victors antrekk, men man kan selvfølgelig ta med seg noe fra tråden...

Har ikke kjent til han her før nå.

Noe er veldig bra, og passformen er jevnt over god. Jeg likte flere av frakkene og tweeddressene hans.

Men jeg mener han bommer stygt på flere av de stormønstrede jakkene sine. De var bare flashy og bråkete. Jeg er heller ikke så glad i komboen dongeri og odd jakke men vet at mang synes det er fint.

At han konsekvent bruker doble mansjetter, til alt, mener jeg er en formell feil. Til fritidsantrekk som f eks tweed eller komboen jeans/odd jakke er enkle mansjetter det eneste som ikke ser blodharry ut.

Skopuss hadde han styr på. Skulle også gjerne hatt like mye å kleskontoen som han.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...