Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 I hvilke tråder poster de fits? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://www.styleforum.net/t/234255/hof-what-are-you-wearing-right-now-part-iii/41100#post_5958713 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det er en rekke tråder som er bedre enn waywrn. Problemet der er at det oversvømmes litt av noobs. Whnays Good taste thread, cbd-tråden, samletråden til gdl, de gamle samletrådene til vox og tråden trini har med gamle antrekk er alle verdt å lese før man gir seg ut på waywrn. I tillegg er det en haug med mer spesialiserte tråder som også vil gi mye større utbytte å få med seg. Coherent combinations for beginners, sportcoat/bukse-kombinasjonstråden til unbelragazzo, If you don't own the following things you are not well dressed av manton, hvordan kombinere mønstre og hvordan kombinere ensfargede plagg-trådene til Ed osvosv... Det er selvfølgelig ekstremt mye bra i waywrn også, men det er ofte godt gjemt. 5 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 WAYWRN er oversvømt av noobs, mange som velger å poste i MC Casual og de trådene nevnt overfor i stedet. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det er en rekke tråder som er bedre enn waywrn. Problemet der er at det oversvømmes litt av noobs. Whnays Good taste thread, cbd-tråden, samletråden til gdl, de gamle samletrådene til vox og tråden trini har med gamle antrekk er alle verdt å lese før man gir seg ut på waywrn. I tillegg er det en haug med mer spesialiserte tråder som også vil gi mye større utbytte å få med seg. Coherent combinations for beginners, sportcoat/bukse-kombinasjonstråden til unbelragazzo, If you don't own the following things you are not well dressed av manton, hvordan kombinere mønstre og hvordan kombinere ensfargede plagg-trådene til Ed osvosv... Det er selvfølgelig ekstremt mye bra i waywrn også, men det er ofte godt gjemt. Finner ikke coherent combinations for beginners. Har den blitt slettet eller noe? Synd :/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja, det tenkte jeg ikke på. Jeg har den på PDF, så jeg kunne sikkert lastet den opp et sted... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 ^Hadde satt pris på det, fant den ikke igjen jeg heller. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hadde vært helt fantastisk om du gadd! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 http://www.filedropper.com/ptoccfb 7 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Victors mini-blog er og en tråd verdt å titte på imho, mye bra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Personlig er jeg ikke så fan av Victors antrekk, men man kan selvfølgelig ta med seg noe fra tråden... Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Ikke alt som treffer 100% her eller, som for eksempel de mer casual antrekkene og sommer-antrekkene, men for eksempel sinnsykt mye pene enkeltplagg ute å går der synes jeg. edit. skriveleif Endret 9. desember 2012 av Coffee Break Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Han har helt klart mye pent, men jeg syns sjelden han får til å sette sammen komplette antrekk uten at det er noe som ødelegger. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Victors mini-blog er og en tråd verdt å titte på imho, mye bra Nå vet jeg ikke om han har skrevet hva han jobber med, men med tanke på garderoben hans må han ha en rimelig tykk lommebok. Jeg liker å tro at han er en eksentrisk oljemilliardær med egen fotograf. Ene og alene for å ta bilder av klærne sine og samle gode ord fra SF. Enig i at en del casual-antrekkene han har ofte blir litt rare. Og jeg synes også at det er noe som føles i overkant Øst-Europa over noe av denimen han har postet, men noen av tekstilene han bruker er vanvittige. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Enig at Victor ikke alltid treffer helt, men synes det er mye pent der! Som dette nedenfor jeg liker godt, ganske annerledes stoff på denne dressen enn en del andre jeg har sett på SF og andre steder. (Gjelder kun første bildet) Endret 11. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det noen subjektiv "aldersgrense" på sånne dressjakker? Er 19 og synes tweed o.l ser supert ut, men føler at det er litt gammelmanns-stil. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Annerledes stoff? Det ser da bare ut som helt vanlig donegal tweed. Forskjellen på Victor og en del andre er at han tar vanvittig gode bilder. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er det noen subjektiv "aldersgrense" på sånne dressjakker? Er 19 og synes tweed o.l ser supert ut, men føler at det er litt gammelmanns-stil. Helt enig. Forbinder det med bestefedre og folk fra Unge Høyre. Det er mulig at noen passer det i ung alder, men jeg ville ikke tatt den sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå