Dapper Chap Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Pff, det er et kilt. Som tilfeldigvis matcher skjorten hans. Ikke få meg til å tro noe annet Endret 23. november 2012 av dobster 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Manerasita Skrevet 26. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2012 Jeg er veldig glad i skjørt, har desverre ikke så mange sjøl. 12 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Synes det var en del fine kombinasjoner på denne tumbleren. http://steffenbp.tumblr.com/ Endret 2. desember 2012 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Veldig små slag på de to øverste bildene. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 altfor store gensere på noen av de der da 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Spoo fra SF igjen. Igjen synes jeg det er solid fra de trakter. Endret 8. desember 2012 av Xtra 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 altfor store gensere på noen av de der da Det kalles oversized, og det er meningen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 ser fortsatt ikke bra ut. 5 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 oversized kan jo være kult, men de der dro den litt langt, synes jeg... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Er jeg den eneste som aldri har vært noe særlig fan av antrekkene til spoo? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Altså, jeg mener ikke at jeg ikke liker det. Antrekkene hans er utrolig bra i forhold til de aller aller fleste, og mye bedre enn mine egne. Jeg syns bare at han er et lite hakk under de ypperste på SF. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kan si meg enig i at jeg ikke alltid er kjempefan, men jeg liker at han er litt mer eksperimentell enn mange andre. Noen ganger passer ikke alt, og f.eks. de skoparet han har fra Corthay har visse likheter med sminket bananer. Personlig er jeg også stor fan av Victor, dog noen av antrekkene hans er også helt på trynet når det kommer til sammensetning. Nå skal det sies at jeg er litt mer liberal enn konservativ når det kommer til stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå