Bebeluv Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Ser ut som en pique for meg, bare med en spesiell krage. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Ser ut som en pique for meg, bare med en spesiell krage. Hva ser ut som pique? den grønne er pique og den gule er den gule skoleskjorta til St.Jude's eller hva skolen heter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, det er jo bare en pique som er poppa. Skoleskjorta er jo ikke popped. Men uansett, antrekket hadde blitt mye bedre uten piquen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Jepp. Men jeg tror han mente trenchcoat kragen Men vi to er hvertfall enige. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, mente trenchen og piqueen Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Han Gossip Girl-typen er et kroneksempel på douche. Nei, en douche går i hullete jeans, mørkeblå t-skjorte fra Abercrombie & Fitch, barbeit, caps bakfrem og har en kassegitar med seg som han prøver å sjarmere damer med. Egentlig er han bare svette. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Eller Syrevaska jeans med hvite lacoste sko, rosa popped collar piqué og livestrong armbånd. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Det er vel ganske så stor enighet i at dette er definisjonen på en douchebag Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 "Som en motpart til den kritiske og negative "Hva slags stil liker du ikke å se", kommer en positiv og inspirerende tråd. " Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, ikke sant.. Jeg tror vi kan si at jeg har hatt for høye forventninger til mine medmennesker her på forumet, med et par hederlige unntak. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg skulle akkurat til å linke det bildet!! Hadde til og med kopiert linken! Hun er meget gjennomført. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Drøyt sexy, fkm. Et lite bidrag. Er ikke helt sikker på hva jeg synes om skjerfet. Endret 12. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Får litt palestina-skjerf feeling, ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Hva er greia med håret? Førti liter smør, minst. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Hva er greia med håret? Førti liter smør, minst. Så det, glatteste håret i manns minne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Skjerfet var stygt, resten så bra ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Alt så bra ut der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå