Akse Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Don Draper ser alltid sharp ut. Jeg har fått sansen for den typen skjorter han bruker, hvor man må bruke egen mansjettknapp. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 http://youtu.be/t9bQONEcXF8 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) #4 skjønner ikke helt. Bildet viser ikke noe særlig preg av stil og t-shirten virker kjøpt på billigsalg på Kapphal. Guttete passform. Er det en giro hun har stappa i baklomma? #5 Fæle sko til antrekket Endret 25. september 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Ja...Det var mange nagler. Tro hva den vesten veier. Endret 26. september 2012 av kmatis 5 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bilde nummer fire har jeg postet før, den jakka er enormt fet. Bruker du sånt selv, Video? Og ja, veier mye. Slitsomt å gå med Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Nope, eier ikke noe sånt selv. Men om jeg kommer over en til en grei pris, og som passer, så kommer jeg nok til å slå til rimelig kjapt. Har hatt lyst på ei jakke en god stund, men jeg er fandens treig og gjerrig. Ser jo latterlig fett ut. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Koster ikke så skrekkelig mye å slange sammen en vest. Tror jeg brukte 300 for selve vesten og 500kr for tusen studs. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det er utrolig mange studs på én vest... Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 ALT Brandon Flowers har på seg ... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hadde ikke likt det om jeg hadde sett barn kledd slik. På den alderen skal hva slags klær du har på deg være det siste du bryr deg om. Selv om det hadde nok vært foreldrene som hadde kledd dem slik, blir det feil å ta på dem klær som forhindrer dem fra å leke. De hadde nok blitt sure om de hadde skitnet til den dyre blazeren. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Du aner jo ikke i hvilken sammenheng bildet er tatt. Det kan være fra et selskap. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Øverste bildet ser ut som en reklame, midterste selskap og nederste pitti 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Midterste bildet ligner egentlig mer på bildene James Nord tok av Oscar de la Renta-kolleksjonen. Er akkurat samme stilen, med veldig overeksponert bakgrunn og mykt fokus. Altså, er som om de har byttet ut en voksen modell med et barn bare. Endret 21. oktober 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Du aner jo ikke i hvilken sammenheng bildet er tatt. Det kan være fra et selskap. Selvfølgelig. Det er bare noe med tanken som jeg synes er feil. At foreldre skal drive å pynte opp barna på den måten. Hadde vært greit å ta på dem fingenseren, men med blazer og hele pakken blir det bare feil imo. Endret 21. oktober 2012 av dobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå