Mladic Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kondomer? Søppelpose? Polo sykkel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hus? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg liker safariprintet laget for filmen bedre enn deres eget stygge LV-logo/merkeflash over hele bagasjen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det er jo en bivirkning av at man ikke kan ha eierskap på klesdesign. Det kan man ha på logoer. For å unngå at noen kopierer designet så putter flere logoene sine over hele klærne. Det stopper H&M, Sara og Lindex, men ikke piratene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Det er jo en bivirkning av at man ikke kan ha eierskap på klesdesign. Det kan man ha på logoer. For å unngå at noen kopierer designet så putter flere logoene sine over hele klærne. Det stopper H&M, Sara og Lindex, men ikke piratene. Og med det er min mening da at de ødelegger sitt eget design. Det kan godt være at de lager noe av utrolig bra kvalitet, bra form og løsninger, men når de misbruker læret på den måten de gjør så kan det være det samme :nei2: Endret 17. september 2012 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 LV bruker ikke lær. De bruker kanvas med noe plastlignende greier utenpå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ohh... der ser du hvor nærme jeg har hatt lyst til å komme det mønsteret Lenke til kommentar
Populært innlegg Tom&Jerry Skrevet 18. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2012 Du er stein hakke galen, Primer Det ultimate streetraceslosskampverktøyet på den t-skjorten, da. Mekke bil->knuse ansikter->mekke mer bil. Hey ro ned fordommene mann. Jeg jobber da som bilmekaniker. BMW-elsker er jeg også Jeg er vel kanskje en av ytterst få bilmekanikere som elsker preppy stil, men de finnes. Over til tråden: 12 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) :nei2: ...Det finnes helt sikkert en eller annen bil-tråd, hvor du og alle andre som liker overstylede-biler, kan poste bilder av 240en deres og diverse bone-biler du sikler etter? Endret 19. september 2012 av kmatis 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 berter i tighte jeans er ok det og. Akkurat der må jeg si meg enig! Lenke til kommentar
EmilieLoveBoys Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 på gutter liker jeg den stilen med kjerf og kule slakke olabokser som kansje kan være brune eller noe sånt, med en kul strikkagenser eller tynn innejakke eller hva jeg skal kalle det, på jenter liker jeg stramme olabokser og en fin genser. jeg som er jente er ikke så veldig kresen på hvordan genserne ogsånn skal se ut på en jente, det finns jo så mange kule gensere! men jeg liker litt varme farger, som er rolige å se på <3 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 på gutter liker jeg den stilen med kjerf og kule slakke olabokser som kansje kan være brune eller noe sånt, med en kul strikkagenser eller tynn innejakke eller hva jeg skal kalle det, på jenter liker jeg stramme olabokser og en fin genser. jeg som er jente er ikke så veldig kresen på hvordan genserne ogsånn skal se ut på en jente, det finns jo så mange kule gensere! men jeg liker litt varme farger, som er rolige å se på <3 Mulig jeg tar feil, men olabukser er vel kun i forskjellige blånyanser? Lenke til kommentar
Populært innlegg Jostein K. Skrevet 21. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2012 Dette er nydelig. 21 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Den rødfargen..... Fantastisk. Trist jeg bort midt utpå landet der nesten ingen jenter bruker kåper... : ( 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg synes skoene så litt store ut. Men ellers bra. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Don Draper ser alltid sharp ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå