Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du først skal ha tatovering er det greit å unngå skrivefeil.

Det er ikke nødvendigvis en skrivefeil. Du vet at en skiftenøkkel gjerne brukes til å løsne muttere?

Forøvrig kan jeg vel legge ut litt bilder. Lenge siden jeg har vært innom her, så er fullt mulig noe har blitt lagt ut tidligere.

tumblr_lzc7yvo4qb1r8k6fvo1_500.jpg

Liker særlig godt genseren, men sekken er et friskt pust.

tumblr_m993g4sEaR1qmktjoo1_500.jpg

---

tumblr_m9fik35cHF1qzleu4o1_500.jpg

Ganske perfekt.

tumblr_m86oqcBwih1qil89to1_500.png

Skjorten skal jo være inni genseren, men liker det uansett. Liker også veldig godt antrekket til jenten (mulig det er håret jeg liker egentlig, det er ihvertfall perfekt)

tumblr_m0dgd3YNW21qcb38ho1_500.jpg

Ikke kjempefan av skjerfet. Ellers fint.

tumblr_m9ijs309F41qeest9o1_500.png

Quilted vest yoyo.

tumblr_m0arbfFJpo1qge8cmo1_500.jpg

Har vanligvis ikke sansen for slike jakker, men det er bare noe ved dette antrekket som stemmer. Veldig fin skjorte i hvert fall.

tumblr_m33zm1FMR91qev6wfo1_500.jpg

---

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg vil tro det er en gutt ja, men jeg skal ikke si noe for sikkert i og med at jeg ikke har svaret på det. Et veldig søt vedkommende uansett hvilket kjønn det skulle være da.

Det er en jente.

Etter å ha backtracet det bildet sånn som det cyberpoilitet jeg er, så ser jeg at du har rett, det er en jente. Hun kunne fint ha godt som en gutt på akkurat det bildet da. Hvis det er noe jeg skulle kritisert på det antrekket så synes jeg jakka kunne spart seg for de digre pudlene rundt ermene, ellers så elsker jeg det.

Lenke til kommentar

Sånne store "jeg er fashionista" skjerf synes jeg ser helt grusomt ut på menn. Eneste jeg likte godt var siste bildet, om han hadde droppet sløyfen. Overklill

Jeg skjønner ikke helt hva som er "jeg er fashionista" ang. store skjerf. Jeg går med dem selv fordi de er varme, komfortable og fine, og spesielt halser, fordi de aldri er i veien. Om man liker dem på menn eller ikke er vel en annen greie, men jeg synes det er veldig fint!

Lenke til kommentar

Store skjerf har jeg ikke noe imot, er måten det er knytt rundt halsen på som jeg rett og slett synes ser teit ut.

edit: Ser jeg skrev store skjerf i første innlegget. Blir litt feil, men som sagt. Er den merkelige bilring-knytinga rundt halsen jeg ikke liker.

Endret av Vowels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...