Dørslag Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vil tro det er en gutt ja, men jeg skal ikke si noe for sikkert i og med at jeg ikke har svaret på det. Et veldig søt vedkommende uansett hvilket kjønn det skulle være da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Mørke boot cut jeans og mørk fitted t-skjorte er faen meg badass. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvis du først skal ha tatovering er det greit å unngå skrivefeil. Det er ikke nødvendigvis en skrivefeil. Du vet at en skiftenøkkel gjerne brukes til å løsne muttere? Forøvrig kan jeg vel legge ut litt bilder. Lenge siden jeg har vært innom her, så er fullt mulig noe har blitt lagt ut tidligere. Liker særlig godt genseren, men sekken er et friskt pust. --- Ganske perfekt. Skjorten skal jo være inni genseren, men liker det uansett. Liker også veldig godt antrekket til jenten (mulig det er håret jeg liker egentlig, det er ihvertfall perfekt) Ikke kjempefan av skjerfet. Ellers fint. Quilted vest yoyo. Har vanligvis ikke sansen for slike jakker, men det er bare noe ved dette antrekket som stemmer. Veldig fin skjorte i hvert fall. --- 6 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Rått! Fishtail parka, Sherman, levis jeans, hvite FP sko og ikke minst: En kassettspiller som helt sikkert spiller av The Who! Endret 12. september 2012 av kmatis 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg vil tro det er en gutt ja, men jeg skal ikke si noe for sikkert i og med at jeg ikke har svaret på det. Et veldig søt vedkommende uansett hvilket kjønn det skulle være da. Det er en jente. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Du digger Mods stilen skjønner jeg kmatis Kan være ganske kul den, skal ikke si noe i mot. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg vil tro det er en gutt ja, men jeg skal ikke si noe for sikkert i og med at jeg ikke har svaret på det. Et veldig søt vedkommende uansett hvilket kjønn det skulle være da. Det er en jente. Etter å ha backtracet det bildet sånn som det cyberpoilitet jeg er, så ser jeg at du har rett, det er en jente. Hun kunne fint ha godt som en gutt på akkurat det bildet da. Hvis det er noe jeg skulle kritisert på det antrekket så synes jeg jakka kunne spart seg for de digre pudlene rundt ermene, ellers så elsker jeg det. Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hater sånne vesker på gutter, men ellers helt perfekt. Jaaaa. VELDIG jaaaa. Jeg er generelt veldig fan av høststil med store skjerf og mørke farger. Igjen, grusom veske, men resten er FAN TA STISK! Jeg er også en storfan av rødt. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sånne store "jeg er fashionista" skjerf synes jeg ser helt grusomt ut på menn. Eneste jeg likte godt var siste bildet, om han hadde droppet sløyfen. Overklill 2 Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sånne store "jeg er fashionista" skjerf synes jeg ser helt grusomt ut på menn. Eneste jeg likte godt var siste bildet, om han hadde droppet sløyfen. Overklill Jeg skjønner ikke helt hva som er "jeg er fashionista" ang. store skjerf. Jeg går med dem selv fordi de er varme, komfortable og fine, og spesielt halser, fordi de aldri er i veien. Om man liker dem på menn eller ikke er vel en annen greie, men jeg synes det er veldig fint! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Store skjerf har jeg ikke noe imot, er måten det er knytt rundt halsen på som jeg rett og slett synes ser teit ut. edit: Ser jeg skrev store skjerf i første innlegget. Blir litt feil, men som sagt. Er den merkelige bilring-knytinga rundt halsen jeg ikke liker. Endret 12. september 2012 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Enig med Vowels. Det ser megateit ut, og et lite ullskjerf skjerf gjør jobben vel så bra som en teit heklet bomullshals. Man blir ikke mer varm rundt halsen av å surre et gedigent skjerf uendelig mange ganger utenpå jakken. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sinnsykt rå t-skjorte Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Enig angående skjerf. Egentlig synes jeg alle så litt douche ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sinnsykt rå t-skjorte Jeg synes denne er litt bedre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Den er bedre, men ikke fin. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Yolo er så fjortis. Tight t-skjorte med "WHY IS EVERYBODY LOOKING AT ME" er skamrått, på en skikkelig douchy måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå