Primer4 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jo, hadde blitt phet på ryggen, med teksten "Loosing is not an option" i løkkeskrift over og med vinger på sidene. Men forstår jo at du ikke forstår ironien/glimtet i øyet bak designene dems. Tilbake til topic Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvis du først skal ha tatovering er det greit å unngå skrivefeil. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 3. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. september 2012 med teksten "Loosing is not an option" i løkkeskrift over og med vinger på sidene. Dette er det morsomste jeg har lest på MoV på et år. 21 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Selv om jeg ikke liker den stilen selv, så er det bra at det postet forskjellige ting her … Tråden heter tross alt "Hvilken stil _liker_ du å se?" … Poster noen briller jeg liker å se: Endret 3. september 2012 av The mighty Quinn 5 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nå har ikke jeg sett så mye av hun Kate, men de få bildene jeg har sett syns jeg hun kler seg bra til "rollen" sin. 4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 12 angry hipsters? 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tja, en god stil-blanding av trad. skinhead, mods, punk og new age. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Det er en fet gjeng. Legendarisk på musikkfronten. Likte hvordan signaturen din passet bildet. Endret 7. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Postet nylig dette bildet i den andre tråden; "Hvilken stil liker du se" Det er en fet gjeng. Legendarisk på musikkfronten. Likte hvordan signaturen din passet bildet. Nei, du postet i hvilken stil du ikke liker å se. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Postet nylig dette bildet i den andre tråden; "Hvilken stil liker du se" Det er en fet gjeng. Legendarisk på musikkfronten. Likte hvordan signaturen din passet bildet. Nei, du postet i hvilken stil du ikke liker å se. Jeg som blandet trådene. Bildet var ment i "liker å se". Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Noe av det jeg liker å se da hhehe Endret 7. september 2012 av Honey Power 5 Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Endret 7. september 2012 av Slim Charles 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 ER det en gutt eller jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå