fkm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan i alle dager kan det å slenge på seg en t-trøye og en shorts kalles perfeksjonisme? Hvem som helst kan kle seg sånn. Faktisk kler stort sett all norsk ungdom seg så og si akkurat sånn på sommeren. Art by accident tror jeg det kalles. Nei, det kalles "gjennomsnittlig antrekk". Tråden her går ikke ut på og nødvendigvis poste bildet av personen med de mest fancy mokasinene og den mest velfriserte barten!, det er hvilken stil man liker og se, det er den stilen jeg liker og se. Det er helt greit. Legg merke til at jeg først kommenterte når du gikk så langt som å bruke ordet perfeksjonisme. Si hva du vil, men sort t-trøye og beige cargoshorts er ikke perfeksjonisme. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det er helt greit. Legg merke til at jeg først kommenterte når du gikk så langt som å bruke ordet perfeksjonisme. Si hva du vil, men sort t-trøye og beige cargoshorts er ikke perfeksjonisme. Øynene som ser det vøtt! Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Rett og slett perfekt! 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, det var art by accident! Tilfeldig perfeksjonisme! Spøk til side, jeg likte alt utenom skoene. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jævlige sko. Alt for kort skjørt. Hadde sett bedre ut med brun veske. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ikke glad i brune kvinneben? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hun har ikke et veldig kvinnelig ansikt og 0 pupper. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ikke glad i brune kvinneben? Jo, men kan fort bli horete. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Haha. Prippne jævler. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jonas. Skrevet 11. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Når det er sagt, olaskjørt er ikke videre pent. Endret 11. august 2012 av Jonas. 17 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hun har ikke et veldig kvinnelig ansikt og 0 pupper. Postet jeg i feil tråd? Trodde dette var hvilken STIL liker du å se.. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Phelge Skrevet 2. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2012 waat daa faaak 12 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fet caps, hvor kan jeg kjøpe den? Trenger den stilen der nå! 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fet caps, hvor kan jeg kjøpe den? Trenger den stilen der nå! Bmw usa sin webshop, veit den var mad rå. Passer perfekt med denne t-skjorta! 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Du er stein hakke galen, Primer Det ultimate streetraceslosskampverktøyet på den t-skjorten, da. Mekke bil->knuse ansikter->mekke mer bil. 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Fordi jeg ikke sikler etter lakksko, mokkasiner, skinnyjeans og fixie sykler?? Jeg vil nå si at ESR har noen av de feteste tskjortene noensinne ute for salg. Andre skamfeite tee's: Edit: Fresh t-shirt/tank top kombinert med 501 bukse og noen nike dunk low's eller lignende på føttene så er du gull. Kunne funnet på og tatovere den fastnøkkeln btw, så feit er den. Endret 3. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fordi jeg ikke sikler etter lakksko, mokkasiner, skinnyjeans og fixie sykler?? Jeg sikler ikke etter lakksko eller fixie sykler heller. Tonefallet kommer vel dårlig frem over internett, men det var ment smått humoristisk. Jeg bare liker ikke stilen i det hele tatt, og synes den fastnøkkelen er noe av det villeste og mest stereotype harry jeg har sett. Et friskt pust i MoV er du virkelig! Men serr, ikke tatover den fastnøkkelen. Plz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå