Mladic Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Og til slutt et verdenskjent moteikon, jeg regner med dere husker han her: (venstre) Brother Sharp! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 http://losmalditosmocasines.tumblr.com 4 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nesten prikk lik min jo :--D Hvor kjøpte du vesten? og har du satt på naglene selv eller? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hvor kjøpte du vesten? og har du satt på naglene selv eller? Brukt på ebay og ja. Har satt på de på selv Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jay-Z sin skjorte. Ohlala. Noen som forresten vet om noen sider som selger noe lignende? Med et emblem rundt i den høyden. Gjerne i skjorte og t-skjorte med V-hals. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hva med å finne et eget emblem/patch og stryke/sy det på selv? Easy peasy. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Sprukket t-skjorte = swag 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Feil tråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764680 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Feil tråd? http://www.diskusjon...howtopic=764680 Jim Wendler er ett av stil-ikonene mine. synes han er flink til og kle seg. Caps, plain utvaska sort tskjorte og plain cargoshorts. dette er en stil jeg synes jeg ser for skjeldent. 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Stilen er jo gørrkjedelig. Den ser tilfeldig sammensatt ut av helt ok plagg. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Stilen er jo gørrkjedelig. Den ser tilfeldig sammensatt ut av helt ok plagg. Han har tenkt, "nice, shortsvær idag, hmm hvordan tskjorte?, oi der er det jo en ren og hel en," Før han tok på capsen og plutselig var han klar for hva som helst. Tilfeldig perfeksjonisme kaller jeg det. 7 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Stilen er jo gørrkjedelig. Den ser tilfeldig sammensatt ut av helt ok plagg. Han har tenkt, "nice, shortsvær idag, hmm hvordan tskjorte?, oi der er det jo en ren og hel en," Før han tok på capsen og plutselig var han klar for hva som helst. Tilfeldig perfeksjonisme kaller jeg det. Og hvordan det kan bli et stilikon stiller jeg meg helt uforstående til. Hvilken inspirasjon henter du der? At å ha på seg rene klær som er ganske så kjedelig er bra? Den opprevne t-skjorten hans er det eneste spesielle med ham, og det er jo ganske synd, for det så sjåssete og stygt ut. Misforstå meg rett, t-skjorter kan være et fint basisplagg og jeg kan synes t-skjorter er bedre enn skjorter i visse antrekk (det til tross for at jeg knapt nok eier t-skjorter), men det siste bildet var bare regelrett kjedelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan i alle dager kan det å slenge på seg en t-trøye og en shorts kalles perfeksjonisme? Hvem som helst kan kle seg sånn. Faktisk kler stort sett all norsk ungdom seg så og si akkurat sånn på sommeren. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan i alle dager kan det å slenge på seg en t-trøye og en shorts kalles perfeksjonisme? Hvem som helst kan kle seg sånn. Faktisk kler stort sett all norsk ungdom seg så og si akkurat sånn på sommeren. Art by accident tror jeg det kalles. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Vitsen med å brette opp buksa som en forbanna mongolid person? ROSA bukse og grønne sko? Snakk om å tro at man kan å kle seg, men egentlig være helt forskrudd mentalt. Endret 8. august 2012 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan i alle dager kan det å slenge på seg en t-trøye og en shorts kalles perfeksjonisme? Hvem som helst kan kle seg sånn. Faktisk kler stort sett all norsk ungdom seg så og si akkurat sånn på sommeren. Art by accident tror jeg det kalles. Nei, det kalles "gjennomsnittlig antrekk". Vitsen med å brette opp buksa som en forbanna mongolid person? ROSA bukse og grønne sko? Snakk om å tro at man kan å kle seg, men egentlig være helt forskrudd mentalt. Jeg visste ikke at mongoloide kjennetegnes av at de bretter opp buksene. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan i alle dager kan det å slenge på seg en t-trøye og en shorts kalles perfeksjonisme? Hvem som helst kan kle seg sånn. Faktisk kler stort sett all norsk ungdom seg så og si akkurat sånn på sommeren. Art by accident tror jeg det kalles. 1. T-skjorte og shorts er ikke kunst. 2. Det ser ikke hakkende gale ut, så det er ikke en ulykke heller. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Hvordan i alle dager kan det å slenge på seg en t-trøye og en shorts kalles perfeksjonisme? Hvem som helst kan kle seg sånn. Faktisk kler stort sett all norsk ungdom seg så og si akkurat sånn på sommeren. Art by accident tror jeg det kalles. Nei, det kalles "gjennomsnittlig antrekk". Tråden her går ikke ut på og nødvendigvis poste bildet av personen med de mest fancy mokasinene og den mest velfriserte barten!, det er hvilken stil man liker og se, det er den stilen jeg liker og se. Endret 8. august 2012 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 No shit, Sherlock. Men du har likevel prestert å komme med disse utsagnene dine som svar på vårt syn på og vår kritikk til antrekket. Det er fullt lovlig å si at du driter i at vi synes det er gjennomsnittlig og kjedelig, men du har kalt det for perfeksjonisme og kunst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå