DexterMorgan Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Vi savner alle Guido's dressdager. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 ^Visste ikke at det var PG engang, så mye følger jeg med. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvor får man kjøpt tjukke kvalitetsslips som vist på bildet over her? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Malfordoflandon selger kvalitetsslips til en billig penge. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvor får man kjøpt tjukke kvalitetsslips som vist på bildet over her? Sam Hober Kent Wang 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeans med press Det så jeg ikke. Det ble litt hipster. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Litt enklere å finne jenter merker jeg.. Hippiebilder er et frisk pust. @Lapo: Er "Fuck fashion"-signaturen din ironisk? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 @Lapo: Er "Fuck fashion"-signaturen din ironisk? Eller så er han glad i klær fra Kondomeriet... På den annen side vil jeg si det som diskuteres mest i MoV ikke er mote i den forstand, brorparten av innleggene handler jo om en langt mer klassisk stil enn hva som er mote fra år til år. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 For all del, jeg synes mange sider av moteindustrien er latterlig, og prøver så godt jeg kan å ikke bli påvirket av den. Sånn sett er jeg enig med Lapo (forutsatt at det ikke er ment ironisk). Det som får meg til å stusse er at Lapo - utfra de bildene han poster her - ser ut til å være ganske opptatt av mote ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 ^Helt enig. Navn, avatar samt bilder av "kjente" italienske fazzzionistas, blir ikke mye mer mote enn det når det kommer til herreklær. 3 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 I mine øyne er menswear tidløst, mote kommer å går. Dette er fa$ion. O Alfaiate Lisboeta & The Bespoke Dudes. 6 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Dette er fa$ion. ... I likhet med for eksempel dette: I tillegg til det Anews sa, kan jeg føye til at menswear er preget av trender, "peacocking" og lite gjennomtenkte valg. Det er tidløst til en viss grad, og har mer felles med klær for 100 år siden enn de fleste andre stiler. Om et par år det nok likevel mange som er usikre på hvordan de skal få bruk for de korte jakkene (med for smale slag og gorge på skuldrene), de doble monksa som er for trange til å få den øverste spennen igjen, eller buksa som hadde hatt meget fin passform om den satt på en dame. Hvor tidløst er gigantiske jakkeslag, bootcut-bukser eller skulderputer store nok til å sove på? Alle har da vært en del av menswear på et eller annet tidspunkt? Hvis det er tidløst hadde du sett skjortekragen over jakka istedenfor (eller i tillegg til) armbånd på The Bespoke Dudes. /end rant 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 bloggen http://www.classygirlswearpearls.com/ Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne noen bukser alla disse i denne fargen? http://nelly.com/no/...neck-676518-90/ EDIT: http://nlyscandinavi...roductOverview2$ Er altså filippa k steve cotton pants i grå. Noen som vet hvor disse selges, evt som nevnt over noen i den stilen? Endret 10. juni 2012 av clarke133 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Til å være ishockeykeeper for New York Rangers og normalt gå rundt i en tung rustning, kan Henrik Lundqvist kle seg etter endt treningsøkt: Endret 11. juni 2012 av Krølle 5 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Han Rangers-keeperen har jo på seg en smokingskjorte til dress på første bilde. Litt odde, men han så bra ut ellers. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Bedre kledd enn norske idrettsutøvere i hvert fall. Men nå skal jo ikke det så veldig mye til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå