Mladic Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg hadde aldri gått sånn, men de var rimelig badass. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg trodde faktisk menn uten blærekontroll var instant turnoff. TIL Endret 9. mai 2012 av Christian B 6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Man greier da fint å overse litt urin, avføring, blod og spy når man ser en Discharge-tskjorte. Ikke at jeg ser veldig mye avføring og spy der, men dere skjønner. 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Kort sagt den perfekte gaven til en kompis av meg, schweet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Skjønner at han må ha to belter. Husker jeg fant et sånt på en eller annen jallabod for flere år siden. Det veide sikkert 5 kilo. Edit: Patronbelte altså... Endret 9. mai 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Alt fra The Bespoke Dudes. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg liker bildene dine, Jørgen. Hvor finner du de? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 The Sartorialist, jakandjil.com, GQ.com, streetetiquette.com, tumblr og diverse menswear-blogger (Put this on, Urbane Menswear o.l.) Det hender jeg bruker et par timer og går igjennom 50 (+) sider for å poste noen bilder her. (Jeg gjør det jo egentlig ikke for å poste bilder her, men når jeg likevel blar gjennom side etter side, så er det jo ingen grunn til å holde det jeg liker for meg selv.) Jeg skulle gjerne sett mer, så hvis noen har noen bilder liggende på lur så setter jeg stor pris på det. @Vowels: Har du bilder? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Kan godt hende at flere av disse er postet før - men har ikke fulgt med i denne tråden noe særlig på lenge - så om alle er postet før beklager jeg. Endret 27. mai 2012 av AnewZ 8 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Litt enklere å finne jenter merker jeg.. 7 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 @Vowels: Har du bilder? Hm? Det jeg prøvde å si var: "Jeg liker alltid bildene du finner, så kan du vær så snill poste flere?", og så oppfylte du ønsket mitt. Det er sånne bilder jeg aldri finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå