Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Uhørt. For øvrig må jeg nevne at jeg har litt sansen for årets høstmote for piker. Svart, tettsittende kåpe med svarte tights og svarte, knehøye støvletter som stikker ut, og et blondt Bertine Zetlitz-aktig hode på toppen. Veldig pent. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Er nødt til å trekke frem vårt kjære Kronprispar! Alltid velkledde. Må si Mette Marit strålte om kapp med Michelle Obama under gårdsdagen! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jenter med skjorte og et slips hengene løst rundt halsen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Er nødt til å trekke frem vårt kjære Kronprispar! Alltid velkledde. Må si Mette Marit strålte om kapp med Michelle Obama under gårdsdagen! http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...0_1885909_n.jpg Jeg vil også ha en apanasje og fri hele året. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 12. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Du kan bli valgt til Stortinget, jeg tror du får pensjon etter 12 år elns. Da får du faktisk fri, i stedet for å måtte fly rundt til fattige land og være ambassadør for et helt land hele livet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Du kan bli valgt til Stortinget, jeg tror du får pensjon etter 12 år elns. Da får du faktisk fri, i stedet for å måtte fly rundt til fattige land og være ambassadør for et helt land hele livet. Ordningen til pappa er ganske grei, og han flyr ikke til fattige land hele tiden. Vil nå si at ambasadører har det ganske greit. Han jobber 2 dager i uken, og har som 43-åring 6 år igjen til dagene som pensjonist. EDIT: Nå er han diplomat, og ikke ambassadør, da. Endret 11. desember 2009 av Charles Bass Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Liker komboen til krompen, blå dress og brune sko. Nice! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Du kan bli valgt til Stortinget, jeg tror du får pensjon etter 12 år elns. Da får du faktisk fri, i stedet for å måtte fly rundt til fattige land og være ambassadør for et helt land hele livet. Ordningen til pappa er ganske grei, og han flyr ikke til fattige land hele tiden. Vil nå si at ambasadører har det ganske greit. Han jobber 2 dager i uken, og har som 43-åring 6 år igjen til dagene som pensjonist. EDIT: Nå er han diplomat, og ikke ambassadør, da. Lol, bedre å leve på familieaksjer, for da trenger man ikke jobbe i det hele tatt :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Du kan bli valgt til Stortinget, jeg tror du får pensjon etter 12 år elns. Da får du faktisk fri, i stedet for å måtte fly rundt til fattige land og være ambassadør for et helt land hele livet. Ordningen til pappa er ganske grei, og han flyr ikke til fattige land hele tiden. Vil nå si at ambasadører har det ganske greit. Han jobber 2 dager i uken, og har som 43-åring 6 år igjen til dagene som pensjonist. EDIT: Nå er han diplomat, og ikke ambassadør, da. Lol, bedre å leve på familieaksjer, for da trenger man ikke jobbe i det hele tatt :!: Haha, nå var det pappa, og ikke meg, da Jeg jobber ikke! Aksjer all the way. Kan ikke si det går så det suser atm, men det holder seg stabilt. Stabil nedgang, ja... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe, våre aksjer er ikke børsnoterte;) Her er det aksjeutbytte som gjelder Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Utbytte får vi barnabarna en gang i året, men man vil jo øke sluttsummen, så da tyr man til litt spekulasjon Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Heh, jeg vet fint lite om aksjer, så jeg holder meg unna De eldre i familien liker litt mer sikre investeringsobjekter som eiendom osv, så det er det jeg vet mest om, men foreløpig klarer jeg meg med det jeg har;) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Eiendom er ikke noe for meg. Liker spenning. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Vel, det gjør jeg og forsåvidt, men jeg kan ikke en dritt om aksjer (annet enn det helt grunnleggende), så det hadde vært å kaste penger ut av vinduet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Hadde det vært mulig å holde økonomipraten utenfor tråden, kanskje? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Liker mesteparten stilen til Chuck Bass. Spesielt kombinasjonen av skjerfet og jakkene Samt three piece dress Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Trenchen og skjerfet til Bass er pent på det bilde. Popped collar under oxford skjorten ser bare latterlig ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Han Gossip Girl-typen er et kroneksempel på douche. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Må gjerne utdype litt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Popped collar under oxford skjorten ser bare latterlig ut. +1, Er ikke bare en popped collar heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå