Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen praktisk grunn til at noen folk har klokka på feil side av håndleddet?

En venn av meg bruker klokken på høyre siden på grunn av kronen er så stor slik at når han bøyer håndleddet, får han den inn i hånden. Bruker han den på høyre hånd, er kronen snudd, og derfor ikke noe problem.

Eneste praktiske grunnen jeg kommer på, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Tror han mener at folk har klokken opp ned. Jeg vet mange i militæret har den opp ned når de er ute med våpen, da kan de se tiden samtidig som de holder i geværet.

Jeg har forresten klokken på høyre hånd, jeg er venstrehendt og dette er det eneste naturlige for meg. Jeg må uansett ta av meg klokken når jeg skal stille den. Det er ikke akkurat tidenes problem, om du bruker klokken(e) dine ofte trenger du å stille de et par ganger i året. Og i natt er en av de.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Evan McGregor liker jeg veldig godt stilen til for tiden, i det jeg har sett han på privaten/utenfor film. Enkel, og grei slik allikevel litt pent og ikke lyse farger.

N0277951334313738331A.jpg

tumblr_lh9heh4MuQ1qa5fz0o1_500.jpg

Pretty much er jeg en som liker å gå med slike farger. Aldri hatt sansen for hvit egentlig, og jeg føler meg mer tilfreds med klær i som er av farger slik som dette.

Men jeg liker også mesteparten av bildene til Jørgen her. Det er veldig mye av den typen dresser jeg ønsker meg selv.

Lenke til kommentar

til tider forstår jeg meg ikke helt på en del av dere i "Mote of velvære mafiaen" altså.

Gjennomsnittstrykket denne tråden gir meg er at menn skal gå i dress mens at kvinner gjerne skal gå i mer casual klær.

Don't get me wrong, det er mange dresser her jeg kunne sett meg selv gå i, men da som "finklær", men blandt dere her inne, si om du skal ta deg en tur på cafe/whatever en lørdags formiddag, hva vil dere anse som et "normal" antrekk?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nå heter tråden "hvilken stil liker du å se", ikke "hvilken stil har du selv på en random lørdag", så du kan selvfølgelig ikke gå ut i fra at det folk poster her er representativt for hva de går med til hverdags. Ut i fra bildene postet på den siste siden vil jeg heller ikke si at det er en så veldig stor overvekt av antrekk med dress...

• Liker 1
Lenke til kommentar

fkm har selvsagt rett.

Jeg kunne fint satt meg ned på kafé i jeans/chinos, (skjorte) og en genser. Eventuelt bare jeans/chinos og en skjorte. Jeg går ikke kledd slik som brorparten av de i bildene jeg poster her gjør. Det har jeg hverken økonomi eller anledning til.

Dresser/blazere er "overrepresentert" i denne tråden fordi brorparten av bildene kommer fra formelle anledninger, folk som jobber innen motebransjen/klesbutikker og lignende. De kommer jo fra blogger drevet av moteinteresserte mennesker. Da er det kanskje ikke så rart at bildene ikke representerer det gud og hvermann går med til daglig. Hvis man tar seg tid til å se igjennom en del av innleggene så finner man også flere "avslappede" antrekk. Når det kommer til det motsatte kjønn, så er det enormt mange flere bilder å oppdrive. Da blir det også litt mer variasjon i bildene. Jeg kan heller ikke skjule at jeg liker flotte dresser og fine detaljer. Dessverre ser ikke garderoben min ut som noe i nærheten av det jeg poster bilder av.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Hovedgreia er selvfølgelig at de aller fleste her går med jeans/chinos, skjorte og genser til hverdags, og det er ikke akkurat så veldig spennende bildemateriale. Det er forøvrig ikke en annen "stil" enn blazer og penbukse, det er bare et annet formalitetsnivå. Det er jo også helt logisk at det er antrekkene som er mest "pyntet" som blir postet mest, da det selvfølgelig også er de som det er lagt ned mest tanke i, og følgelig ser best ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...