lokeland Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fotografen vet ikke navnet (eller vil ikke oppgi det), men det er tatt i Paris av en tilfeldig jente på gaten. Her og her er originalbildene på Flickr. Har hatt det øverste bildet liggende i over et år, men gjorde et kjapt søk med Tineye for å finne originalene. Skulle selv gjerne hatt det som skrivebordbakgrunn, men jeg har en aldri så liten følelse av at samboeren min ville vært mindre fornøyd med det. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Leste igjennom hele tråden på lørdag, og lagret en god del bilder. Mye bra som har blitt postet her tidligere, og noe mindre bra. Fra mine egne innlegg kan jeg se at smaken min har forandret seg til det bedre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Flyttet en del av innleggene her (jenter som skrivebordsbakgrunn) til kaféen. Det hadde vært fint om vi kunne holdt denne tråden noenlunde fri for off-topic. Reaksjoner på moderering kan tas på PM. 3 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Et av de bedre bildene jeg har sett av Thon. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvorfor har han alltid på den luen? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Alle milliardærer går jo med lue. Duh! Fotografen vet ikke navnet (eller vil ikke oppgi det), men det er tatt i Paris av en tilfeldig jente på gaten. Her og her er originalbildene på Flickr. Har hatt det øverste bildet liggende i over et år, men gjorde et kjapt søk med Tineye for å finne originalene. Skulle selv gjerne hatt det som skrivebordbakgrunn, men jeg har en aldri så liten følelse av at samboeren min ville vært mindre fornøyd med det. That's a natural beauty! 2 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Første gang Jan Thomas dukker opp i denne tråden? Beste jeg har sett på han på lenge ihvertfall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ser bra ut. Men jeg liker ikke klokke på høyre hånd... 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Kan jeg få spørre om hvorfor det er forskjell på å ha den på venstre eller høyre hånden utseendemessig? 4 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Fordi høyre betyr hooommmooooooo , neida , ser ikke akkurat noe grunn til å bemerke det jeg heller 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Godt spørsmål, og godt poeng. Nei - for min del "skal" klokken sitte på venstre håndledd, sånn har det alltid vært. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Aight, det er jo en fair sak det! Jeg ser ikke helt forskjellen, men da kan vi være enige i vår uenighet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 For kjevhendte er det mye mer praktisk å ha klokken på høyrearmen. Nå vet jeg ikke om Jan Thomas er kjevhendt, men om det er tilfellet er det jo forståelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg er venstrehendt men har faktisk aldri tenkt over at det er upraktisk å ha klokken på venstrehånda. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det eneste upraktiske blir vel når man må stille klokken? "Knoppen" blir jo feil side Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det er derfor jeg tenker det er mest praktisk å gå med klokke på venstre hånd. Jeg pleier ikke ta den av når jeg stiller den, så for meg er venstre det eneste. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 .. med mindre man har en venstrehåndsklokke. "Knoppen" heter forøvrig kronen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Fy faen. Dette var tragisk lesing. Heftig diskusjon om hvilken hånd klokken skal være på. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er det noen praktisk grunn til at noen folk har klokka på feil side av håndleddet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå