Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

En annen ting er at jeg ser samme personen (skyt meg for at jeg ikke vet navnet på karen) har åpen blazer enda den er dobbelt spenn på. Er ikke dette etter reglene feil? Jeg har lest meg opp til at en blazer med dobbelt spenn skal være igjen når man sitter, på samme måte som når man står. Hva er rett etter "boka"?

Han er vel så tjukk og har så trange jakker at han ikke klarer å sette seg uten å kneppe den opp. Kjipt for ham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan erindre har jeg lest et intervju med Lino der han sier han at alle jakkene hans er laget utrolig trang (som man kan se på bilder). Noen av dem så trang at han har en ekstra knapp på innsiden for å ta belastningen av den ytterste knappen. At han ikke sitter med jakken åpen kan jo ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Noen av dem så trang at han har en ekstra knapp på innsiden for å ta belastningen av den ytterste knappen.

 

Det har da alle dobbeltspente jakker, og det er i hovedsak for at jakkefronten skal falle rett.

Han presiserte at det var en ekstra for å stå i mot trykket. Noe med at den var sydd ekstra fast elns. Samme kan det være. Jeg er forøvrig klar over at alle dobbelspente jakker har en ekstra knapp, men det er som du sier for at jakken skal falle rett, og ikke for å holde den sammen.

Lenke til kommentar

*bilde*

Noe slikt skal jeg prøve i sommer :dribble:

 

Meget stilig!

Si ifra om du finner en liknende jakke, er litt keen på en sånn selv

Leter litt rundt om. Ebay har en del, men er usikker på kvaliteten. Prisene er i alle fall ikke så alt for stive og man kan fort gjøre et kupp om man ser på brukte.

 

Finner dog ikke så lys farge. De fleste er like mørk so det er linket til over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...