hvorre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Enig i at det var litt skuffende i år. Klart, noe bra er det, men synes det er mye rart ute og går. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nick Wooster ser ut som han har blitt alt for mye inspirert av Selected og G.Star Raw. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Karen til høyre i bildet, det er vel Scott Schuman? De andre er sikkert kjente folk innenfor miljøet de også, uten at jeg har noen aning på hvem de er. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Karen til høyre i bildet, det er vel Scott Schuman? De andre er sikkert kjente folk innenfor miljøet de også, uten at jeg har noen aning på hvem de er. Så har du vel Lapo nærmest til høyre i bildet óg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Uh, nei, det er lino hvahannåheter. Det er han som eier al bazar. Skjønner forresten ikke helt hva kanye har på den middagen å gjøre. Endret 16. januar 2012 av fkm Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jenter i bunad er sexy! ..synes jeg da i alle fall. Må bare legge ved kronverket fra min landsdel. og herremodellen Når jeg er ferdig utdannet og forhåpentligvis tjener en del kronasjer, så skal det så absolut invisteres i en bunad. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Bunader i seg selv gjør ikke en jente sexy, men en sexy jente i bunad er sexy. Det er forresten synd når folk bærer bunad og ikke er optatt av etikette, da ser man fort harry ut. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Karen til høyre i bildet, det er vel Scott Schuman? De andre er sikkert kjente folk innenfor miljøet de også, uten at jeg har noen aning på hvem de er. Så har du vel Lapo nærmest til høyre i bildet óg. Jeg ser ikke Lapo der, men Mariano Rubinacci, Scott Schuman, Lino Leluzzi og Plutino er vertfall der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er forresten synd når folk bærer bunad og ikke er optatt av etikette, da ser man fort harry ut. Ftfy 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Karen til høyre i bildet, det er vel Scott Schuman? De andre er sikkert kjente folk innenfor miljøet de også, uten at jeg har noen aning på hvem de er. Så har du vel Lapo nærmest til høyre i bildet óg. Jeg ser ikke Lapo der, men Mariano Rubinacci, Scott Schuman, Lino Ieluzzi og Plutino er vertfall der. Det er forresten synd når folk bærer bunad og ikke er optatt av etikette, da ser man fort harry ut. Ftfy Enig, men det skal mindre til å se skikkelig harry ut i bunad enn i kjole. Poenget her var også litt av spesiell bunadsetikette, som at man skal være forsiktig med sminkebruk, og at man ikke skal bruke store ringer, øredobber osv. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg liker å se folk som driter i hva andre synes om hvordan de klær seg, og folk som ikke føler noe sosialt press om å kle seg opp for fremmede. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Der må jeg si meg litt uenig, for ofte kler sånne folk seg direkte stygt. Men for all del, hver sin smak. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jepp, hater bare sånne kunnskapløse jævla sosialister!!!!!111111 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jepp, hater bare sånne kunnskapløse jævla sosialister!!!!!111111 Ja fy faenz azz. Vet de ikke at det et phettz å gå med smoking på skolen? Sossssialister azz!!!!!111!!1!en!!! 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 JEg synes bunad ser littt sigøyner inspirert ut. Hvor stammer egentlig bunaden fra? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 JEg synes bunad ser littt sigøyner inspirert ut. Hvor stammer egentlig bunaden fra? Antisexbevegelsen fra 1930. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 se her da, kjolene er nokså like? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå