DexterMorgan Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ^ Ikke fortell meg at det der er Rhett fra Rhett&Link på youtube? Det øverste bildet hadde fantastisk frakk... <3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Elsker denne stilen. Det tror jeg de fleste kan være enige om! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ja ass, elsker å ha bukseselene slik som det på bildet... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jakka på bilde nr.2 var strøken. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg eier ikke så alt for mange "penklær", men antrekket øverst skal jeg faktisk klare å mekke sammen. Inspirasjåne til fasjåne Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Mye kult i denne videoen faktisk. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Sålenge stilen er gjennomført funker det meste spør du meg. Selv kjører jeg vel en slags "hipster" stil for tiden. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Sommer 2012 Endret 14. januar 2012 av Mantoius 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tidenes mest episke bord i menswear-sammenheng? Og et par gutter som ikke er redd for farge. Jeg er dog usikker på om bildene tilhører her eller ikke, litt småusikker. Også var det stilig at Kanye var der nede, selv om dette bildet kanskje er tidenes photobomb. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva er egentlig Nick Worster (?) kjent for? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Wooster jobber vel i moteindustrien, men har først og fremst blitt kjent for alle bildene av antrekkene hans som florerer på nettet, så vidt jeg vet. Det var litt av et bord, ja. En av jakkene mine er praktisk talt identisk med den som han til høyre for Rubinacci bruker. Endret 15. januar 2012 av TanTheMan Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Også var det stilig at Kanye var der nede, selv om dette bildet kanskje er tidenes photobomb. Lol, er det livvakten bak der eller? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 I hvilken sammenheng er bildene tatt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva er egentlig Nick Worster (?) kjent for? Nick Wooster (ikke Worster) jobbet tidligere som Fashion Director hos Bergdorf Goodman og har blitt etterhvert blitt et kjent ansikt. GQ har brukt han i en del sammenhenger også, og han jobber vel litt hos Gilt/Park & Bond om jeg ikke husker helt feil. Har aldri skjønt greia med han. Har sett flere bilder hvor han har sett ut en nisse enn bilder han faktisk har sett OK ut på. Synes forøvrig det var lite bra på Pitti. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Pitti Uomo Gikk inn på siden dems, men den var fryktelig rotete. Hva er Pitti Uomo egentlig? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 En handelsmesse i Firenze for herreklær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå