Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skatestilen har fått mye ufortjent hån her inne. Hva har selve merket å gjøre med hvordan det tar seg ut? Så lenge det ikke er snakk om logoflash og man kombinerer plaggene riktig, ser stilen vanvittig rå ut. Baggy cargo pants med en ensfarget hettegenser og kule Adidas Campus sneakers ser badass ut. Legg til en caps eller snowboard lue og stilen er fullkommen. Er ikke alle som liker å kle seg som en cappuccino- drikkende Bergenser.

 

 

Er så enig! :)

Lenke til kommentar

Tror kanskje enkelte bør svippe innom førsteposten og lese litt om hva som er ønskelig her i tråden. Bilder og tekst av ting du liker.

 

Om skatestilen får pepper, er gjerne på grunn av at skatestilen i høy grad forbindes med stygge Dax-innsmurte fjortiser med WESC-klær, joggebukse i sokkene (pluss strikk) og Vans. Samme som metalltryner forbindes med skinnjakke med en uleselig bandlogo på ryggen + skinnbukser og M77, mask&mekk-folk har en glissen, lys bart, piercing i øyenbrynet og moped og sosser går i rosa pique, overdimensjonerte boblejakker, pannebånd, oransjekrem i ansiktet og bleket, halvlangt hår. Klisjéer, kaller man sånt for. Syns du enkelte klarer å få stilen til å fungere, så poster man et jævla bilde.

 

Furting og sipping kan dere ta i tråden som omhandler klesstiler man ikke liker.

Lenke til kommentar
er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser?

 

Slakkeantrekket mitt er Hip-Hop. Baggy og comfy, men det ser MYE bedre ut en joggis...

Mulig det ser bedre ut enn joggis, men det hørtes fortsatt ikke noe hot ut ;p

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser?

 

 

Ikke på flere år.

Samme her, men jeg bruker en hettegenser under oppvarming når jeg trener. Nesten som Rocky. ;P

 

Hehe, er det "lovlig" med joggebukse om man skal på treningssenter som ligger i et mer folksomt strøk, aka byen? Hva syntes dere om det, eller er det bare harry med elexia bagg og joggebukse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...