fkm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lino kan være kul han, men noen av de detaljene hans er litt i overkant harry imo. Lenken for eksempel Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Eller en alt for trang dobbel spent over brystet ( ) og alt for "antiqued" sko. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og syvtallet på slipset... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ^^ Enig i skoene. Det likte jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ryan Gosling kler seg bra til kjendis å være. 8 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det antrekket er fra filmen Crazy, Stupid, Love. Mye fint i den filmen. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Lino kan være kul han, men noen av de detaljene hans er litt i overkant harry imo. Lenken for eksempel Helt enig...... Men det er jo litt "next level stuff" som kjennetegner en ekte italiensk sprezz. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Likte dette her! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hadde ikke vært så verst om han ikke hadde lukket den nederste knappen 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det eneste jeg i grunn kan "herme" på er det killerblikket hans. *Bort til speilet å øve* Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Tror du ser feil. Fyren er nerd, og ser dårlig. Han myser fordi selv ikke de styggeste brillene i verden kan hjelpe ham. Endret 20. desember 2011 av Ramius Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 20. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2011 Tror du ser feil. Fyren er nerd, og ser dårlig. Han myser fordi selv ikke de styggeste brillene i verden kan hjelpe ham. Ganske morsomt at en person som legger ut dette bildet av seg selv kaller andre nerd. Sølvjeans med press................... 12 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Og det har hva med briller å gjøre? Tror du gikk lei av å vente på å nevne et bilde av meg som noe negativt. Og endte opp med å ikke klare det, når du først prøvde. Kjipt as! For deg lizzom. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 20. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2011 Du kalte personen en nerd. Du går med jeans med press. Does not compute. 12 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Rett før jeg kjøpte meg Wayfarers sist jeg var i USA nå. Glemte å ta med meg linser for hele oppholdet, og fikk ikke tak i linser. Men så var det en butikkansatt som redda meg fra å bruke masse penger på briller Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg begynte med briller for noen måneder tilbake. Blir nå kalt Jarle Bernhoft hver gang jeg går ut døra. " " Synes uansett han kledde de brillene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 De to nederste typene så litt bøg ut, men de hadde mye swag, da! Når vi er inne på dobbelspent og hva man liker å se... Lino er (etter min mening) en fryd for øyet. Hvilken skjerfknute er det der? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bare å krysse skjerfet foran halsen , og ta den ene enden gjennom huller og over. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tror du ser feil. Fyren er nerd, og ser dårlig. Han myser fordi selv ikke de styggeste brillene i verden kan hjelpe ham. Ganske morsomt at en person som legger ut dette bildet av seg selv kaller andre nerd. Sølvjeans med press................... Er det der seriøst Ramius? LOL, ser ut som Scott Stapp som ønsket han var Michael Jackson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå