fkm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Av slips? Nei.. Jeg bruker kanskje slips en gang annenhver måned i snitt, så det er ikke akkurat noe jeg prioriterer. Jeg gjetter på at jeg har kanskje 15-20 stk... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har tre... Blir fort en god del nye når jeg får meg en ordentlig jobb, da. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 double-breasted Så absolut neste invistering på suit-fronten for min del. shamananana Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gud... "Suit"? "Double breasted"? Greit nok at du ikke vet at det heter dobbeltspent på norsk, da det er et litt småteknisk begrep, men selv min 8 år gamle fetter vet at det heter dress. Forresten, noe så latterlig trangt.... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 De to nederste typene så litt bøg ut, men de hadde mye swag, da! Når vi er inne på dobbelspent og hva man liker å se... Lino er (etter min mening) en fryd for øyet. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Greit. Dobbelt spenn over brystet og dress. Når du sier det så i alle fall ene blazeren no trang ut. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Greit. Dobbelt spenn over brystet og dress. Det er vel egentlig over magen den er spent... Dobbeltspent dress heter det. Ikke over dobbelt spent over hverken mage eller bryst. Bare dobbelspent dress. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lino ser jo nesten alltid helt idiot ut han og da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dobbelt spenn over brystet Hvordan klarer du å få "dobbeltspent" til å bli "dobbelt spenn over brystet"? 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) La oss slutte å diskutere ting som ikke har noe med denne tråden å gjøre, og heller poste on-topic. Endret 15. desember 2011 av logaritmemannen 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) De to nederste typene så litt bøg ut, men de hadde mye swag, da! Når vi er inne på dobbelspent og hva man liker å se... Lino er (etter min mening) en fryd for øyet. Hvem er dette egentlig? Har sett bilder av han før hvor han har sportet klokker som Patek Phillipe Nautilus og her bærer han Audemars Piguet Royal Oak Offshore? Heftig. Edit: Lino Linuzzi, burde lese litt nøyere i postene over her. Endret 15. desember 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lino Ieluzzi. Han driver herreekviperie i Italia, og er vel mer eller mindre en personlighet innenfor menswear. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er greia med sølvlenke på buksen? Skal ikke en gang prøve å hinte til at jeg kan mer om mote enn han der, men sånne lenker synes jeg er forfedelig stygt. Litt ed hardy-ish Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Akkurat den lenken skjønner ikke jeg meg på heller... Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det ser jævlig fett ut. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ang. lenken så vil jeg tippe at det er lenken til lommeboken, ikke til et ekstra ur i innerlommen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gjør det saken noe bedre? Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Han ser ihvertfall veldig glad ut Ser litt i overkant ut, men ellers så er dette veldig stilig, og særlig hvis det faktisk hadde vært en lenke til et ur! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gjør det saken noe bedre? Kunne vært enig at de ville sett spesielt hvis det var en tjukk lenke som flesteparten ville brukt til en lommebok. Men synes ikke at den er så veldig voldsom at det gjør noe. Den passer kanskje bedre akkurat her: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forøvrig synes jeg han ofte ser rimelig tullete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå