kynne Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 En slik jakke har jeg lyst på! (sikkert ikke den eneste ) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Vel, hvis du tilfeldigvis bruker størrelse 54 er dette lykkedagen din. Ikke 100 % lik, men personlig liker jeg den enda bedre. Anbefaler å se på den store versjonen av bildet uavhengig om det er din størrelse eller ikke, for det er et av de absolutt peneste stoffene jeg har sett på lenge... Det ser nesten ut som en akvarell. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 BRB, skal bare løpe ned til Amigo å tømme sjokoladehylla, for så å makse benken i 5 dager i strekk! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Lol. Lykke til med det du. Det nærmeste jeg har funnet i min størrelse er denne, men jeg liker den ikke på langt nær like godt. Edit: For ikke å snakke om at den er laget av 26 % viscose... Endret 10. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) ^Selv om han der er fra Lookbook synes jeg faktisk han er litt stilig. Jeg kan veldig lett se for meg at det er flere her som ikke liker stilen hans, men jeg synes han fikser det meget bra. edit: blingen tenkte jeg ikke på. Kan ikke si jeg likte det så godt jeg heller, men. Endret 11. desember 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Han har BLING. Personlig syns jeg han ser ut som en megadouche... 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det siste så bra ut, men han kunne spart seg for ringene og lua. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fargene, og særlig på det siste bildet, ser veldig bra ut. Måten han bruker klærne på, og enkelte av plaggene, helt jævlig. Da jeg kjøpte lua mi fikk jeg med "instrukser" om å bruke den slik som på siste bildet. "LOL", er det ikke det man sier? 4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen burde lære han å tucke skjorta og, ser utrolig rart ut. 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hadde sett mye bedre ut hvis han hadde klart å pakke skjorta nedi buksa. Lua gidder jeg ikke å si noe på siden jeg ikke er glad i hodeplagg i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Personlig synes jeg at han er altfor hipster. Hvorfor gå med en lue som om den er en kalott for faen. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Kanskje han fryser på bakhodet, siden luen bare dekker halve hodet.. Endret 12. desember 2011 av baBuShKa Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Han ser sykelig tynn ut. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Grenadinevevde slips er utrolig pent, har funnet at jeg skal ha minst fem forskjellige farger i slipsporteføljen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Haha, jeg forventer på en måte at din kolleksjon er større jeg, da, men jeg har kanskje litt feil inntrykk : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå