cbfn Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Er jo swag med lommetøkle da! spesielt i en genser. Endret 27. november 2011 av Christian B Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er jo swag med lommetøkle da! spesielt i en genser. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Fikk helt sjukt firkløver/leprechaun tanker av den der. Neinei, den er helt fantastisk! Hvis noen ser en, rop ut, fordi jeg kjøper.. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg digger carlings klær, skjorter, skjærf og chinos Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 "Carlings klær" Den var ny. 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg digger carlings klær, skjorter, skjærf og chinos Digger du også chinos + flanellskjorte i samme antrekk da? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Chinos og flanellskjorte behøver jo ikke se ille ut. Uheldigvis gjør Carlings det ofte galt. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg digger carlings klær, skjorter, skjærf og chinos Digger du også chinos + flanellskjorte i samme antrekk da? Funker ofte bra det;) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg digger carlings klær, skjorter, skjærf og chinos Digger du også chinos + flanellskjorte i samme antrekk da? Funker ofte bra det;) Chinos og flanellskjorte behøver jo ikke se ille ut. Uheldigvis gjør Carlings det ofte galt. Det var sånn Carlings-style jeg tenkte. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Likte ikke at han øverste har oppbrettet krage på blazeren. Likte heller ikke den blå genser/cardigan/vest-tingen han har under, som jeg ikke helt forstår meg på hva er. Damen var pent antrukket. Det eneste umiddelbare minuset jeg kommer på er brystlomme på begge bryst på hun. Generelt liker jeg ikke brystlomme på dameskjorter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Litt overkill med jakke, vest, skjerf, skjorte og slips kanskje? Mine innlegg forresten Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt overkill med jakke, vest, skjerf, skjorte og slips kanskje? Mine innlegg forresten Enig, burde heller ha valgt t-skjorte, singlet eller baris 3 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg synes det så bra ut, bortsett fra at jeg ikke er så glad i kombinasjonen "spenstig" skjorte (gingham) + enkelt ensfarvet slips. Synes sjelden slike skjorter fungerer bra med slips—men det er jo bare min preferanse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ut i fra det jeg ser av kragen på den blå greia han har under jakken ser det nesten ut som om det er en college-jakke. Litt overkill med jakke, vest, skjerf, skjorte og slips kanskje? Mine innlegg forresten Enig, burde heller ha valgt t-skjorte, singlet eller baris Personlig ville jeg nok gått for helsetrøye. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Because fun is fun. Endret 6. desember 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå