Jostein K. Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) - Jeg har ikke sansen for grønnfargen til venstre, men jeg liker godt antrekket på hun til høyre. - Ingen ideell vest, og knappestolpen er heller ikke særlig pen, men helhetsinntrykket jeg får er allikevel godt. Muligens perfekt. - Jeg synes kontrastkragen, som jeg ikke husker hva heter i farten, passet dårlig inn, og både skjorte og slips kunne vært litt mer spenstig. Likevel fint. - - - - Perfekt. Mer på blogn om noen vil. Endret 18. november 2011 av Jostein K. 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dette er en tråd hvor man poster motebilder, ikke ragecomics. Ett innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Noen som vet om så og si identisk jakke? Ja, VIC i Bogstadveien i Oslo har en som er veldig lik den. http://www.riccovero.no/arch/_img/w638/9285554.jpg fra Riccovero Tror den lå på 3500,- Takk, men jeg forelsket meg egentlig litt i kombinasjonen av fargen, lengden og de vakre slagene. Noe jakken du postet mangler : p Endret 18. november 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Syns ikke akkurat at jakken han postet lignet noe særlig på den du postet nei... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Forelsket i JohnnyLove! Var på Icon her om dagen, og fant en fantastisk jakke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Synes ofte Johhny Love blir for mye detaljer som f. eks. knapper og glidelåser plassert på tilfeldige steder. 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Forresten, hvor kan man finne denne typen jakke til en litt mer overkommelig pris? Denne koster jo over 4000,-. Jeg kunne tenkt meg en som ligger rundt 1000,-. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jack & Jones. 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Synes ofte Johhny Love blir for mye detaljer som f. eks. knapper og glidelåser plassert på tilfeldige steder. Enig. Det burde være en "funksjon" bak plasseringen av lommer og knapper på jakker. Hvis det bare er til pynt føler jeg at det blir litt bortkastet. Dette gjelder selvsagt ikke alt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Enig. Jeg ser for meg edvard saksehånd når jeg ser Johnny Love jakker av en eller annen grunn, og det er ikke akkurat et kompliment... 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) La oss dra denne litt opp igjen! IST66 på styleforum kan virkelig kle seg (og ta bilder? ). De to første er av han. Fantastisk jakke. På samme nivå som go-to-hell pants. Endret 27. november 2011 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som vet om så og si identisk jakke? Fikk helt sjukt firkløver/leprechaun tanker av den der. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Drammen by? For lommetørkle i en genser er rimelig harry. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Se nå bort i fra lommetørklet da..Det var mer fargene jeg tenkte på Enig i at det ikke er ett perfekt antrekk i så måte. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tar du bort lommetørkle ser jeg bare en 40-åring i midtlivskrise. :!: Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er jo swag med lommetøkle da! spesielt i en genser. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tar du bort lommetørkle ser jeg bare en 40-åring i midtlivskrise. :!: Med en altfor trang stygg genser og hvit t-skjorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå