AT1S Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så ei jente med chelsea boots her om dagen Kanskje kjæresten min? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut). Skulle vært flere av dem Jeg hadde en slik dame i mitt kull på mitt første studieår. Hun kledde seg alltid veldig elegant, og kostbart. Burberry, Dior, Prada og Vuitton fra topp til tå, kombinert diamantringer på ikke noe mindre enn 1 carat, etter hva jeg kunne tyde. Dessverre forsvant hun etter det første studieåret. Det er ikke bare klesstilen jeg savner, men også de enorme (sannsynligvis opererte) puppene som hun skamløst likte å fremheve. Endret 17. oktober 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ser jenter med chelsea boots hele tiden. Ikke akkurat et unormalt skotøy hverken for gutter eller jenter... Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut). Skulle vært flere av dem Jeg hadde en slik dame i mitt kull på mitt første studieår. Hun kledde seg alltid veldig elegant, og kostbart. Burberry, Dior, Prada og Vuitton fra topp til tå, kombinert diamantringer på ikke noe mindre enn 1 carat, etter hva jeg kunne tyde. Dessverre forsvant hun etter det første studieåret. Det er ikke bare klesstilen jeg savner, men også de enorme (sannsynligvis opererte) puppene som hun skamløst likte å fremheve. Øh, hørtes ikke akkurat ut som samme type, for å si det mildt... 4 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 De er like i den forstand at de begge kler seg pent og bryr seg om hvordan de kler seg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg syns hun du beskrev hørtes rimelig harry ut, men det kan jo hende at du bare ikke er så flink til å forklare 6 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Det var på ingen måte harry. Det eneste harry var de puppene hennes. Uten om det kledde hun seg veldig elegant og pent. Mye av klesstilen var av typen som man kan se på eksempelvis Ralph Lauren's reklamefilmer for høstmote. Hat eller elsk, jeg elsket det i hvert fall. Endret 17. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut). Skulle vært flere av dem Kanskje like greit at det ikke er flere av dem. For da måtte jeg ha besøkt toalettet litt for ofte 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så ei jente med chelsea boots her om dagen Kanskje kjæresten min? kan hende det vet ikke hvordan hun ser ut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Ja, av de 354347 jentene med chelsea boots i dette landet er det nok kjempesannsynlig at det var kjæresten hans... Edit: Klikk Endret 17. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som har noen inspirerende bilder av antrekk med tweedbukser? Har lyst på et par, men vet ikke helt hva jeg kan bruke dem til... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Søk opp bilder fra "Tweed Run". De har jo det i London, i tillegg til den som nylig var i New York. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Var faktisk innom en blogg i forigårs som hadde mye tweed. Tror det var fra tweed run. http://fromme-toyou.tumblr.com/ e: litt mer nøyaktig link: http://fromme-toyou.tumblr.com/post/11579136168/tweed-run Endret 21. oktober 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skulle gjerne blitt med på noe sånt en gang... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor i all verden vil du ha tweedbukser? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Synes å huske at jeg så det på et par bilder der det så veldig fint ut. Når jeg fant det i en butikk så ville jeg bare ha en grunn til å kjøpe det. Tror jeg heller bruker pengene på et par i flanell i stedet. Endret 23. oktober 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ironisk bilde med tanke på signaturen din, Henrik. 8 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor i all verden vil du ha tweedbukser? Jeg har flere tweedbukser, ser ikke problemet. Nå har jeg de til tweed-dressene mine, da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er jo ikke akkurat det samme når det er snakk om dressbukser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå