Kruuger Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 ja jo, trykte bare inn et bilde Synest fargene etc er fantastisk satt sammen da. Dog det er ganske standard. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Skatestilen har fått mye ufortjent hån her inne. Hva har selve merket å gjøre med hvordan det tar seg ut? Så lenge det ikke er snakk om logoflash og man kombinerer plaggene riktig, ser stilen vanvittig rå ut. Baggy cargo pants med en ensfarget hettegenser og kule Adidas Campus sneakers ser badass ut. Legg til en caps eller snowboard lue og stilen er fullkommen. Er ikke alle som liker å kle seg som en cappuccino- drikkende Bergenser. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Kruuger: Likte det sånn nogenlunde, ikke fantastisk skjerf, though. dicktator: for min del handler det ikke om selve merkene, men den der "se-hvor-chill-jeg-tar-det"-looken og de skrikende farvene... det blir for overkill. Jenter med den stilen er enda verre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Evt bytte ut cargopantsa med slim-fit jeans (selvfølgelig med stretch, siden det er snakk om skating) og Adidas-skoene med noen fete mid-top sneakers. Det er også rimelig fett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Så lenge det ikke er snakk om logoflash og man kombinerer plaggene riktig, ser stilen vanvittig rå ut. Baggy cargo pants med en ensfarget hettegenser og kule Adidas Campus sneakers ser badass ut. Det synes du. Jeg synes folk som går kledd slik ser ut som idioter, uansett hvilke merker det er på det de bruker. 1 Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 skate stil kan være kult nok det. Har ikke noe problem med folk som går rundt med WESC logoflash, men dette er et moteforum. "Skatestilen" er en ekstremt generisk og kjedelig stil. Det er rett og slett KJEDELIG. Alle går med det og man kan ikke forvente at folk som faktisk er interriserte i mote går crazy over det. Samme som at musikkinterisserte folk vaneligvis ikke hører på VG lista top 20. Den typiske generiske wesc , DC skatestilen er ikke STYGG, er forsovidt ikke noe galt med den i det hele tatt, den er bare kjedelig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser? Skatestil for full guffe er på ingen måter pent, spesielt ikke skate sko (store dc med stygge farger og lisser). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser? Jeg gjør aldri det, går nesten aldri i joggebukse hjemme heller. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser? Jeg gjør det hvertfall ikke... Føler jeg for å ha på meg noe avslappende holder det lenge med f.eks. et par behaglige chinos, en deilig skjorte og en litt stor og varm strikket cardigan... Jeg går bare med joggebukser når jeg trener. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Arto Saari er et godt eksempel på at man ikke trenger å se ut som en som kler seg i det praktiske mange unge skylder på når de kjøper store hettegenseren, baggy buksene og store DC-skoa. Edit: dette var et supplement til det Kruuger skrev over. Endret 6. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser? Jeg har brukt joggebukse en dag på skolen i år, og selvom det bare var en kort dag på datasalen følte jeg meg helt jævlig. Kommer neppe til å gjentas. Joggebukser hører til hjemme eller til trening, til nød en kjapp tur på butikken. Endret 6. november 2009 av Atald Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Må bare få takke alle som skriver her for masse herlig latter. Da jeg var ung var ikke gutter så jålete som i dag har jeg skjønt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Ok. Du er kul. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Mjo, jeg tror nok både gutter og jenter var opptatt av hvordan de tok seg ut selv i forrige årtusen. Kanskje du hang med de kjipe folkene med blå kjeledress fra Felleskjøpet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Må bare få takke alle som skriver her for masse herlig latter. Da jeg var ung var ikke gutter så jålete som i dag har jeg skjønt. Da må jeg neste spørre deg om hvor gammel du er? Jeg vet feks at bestefaren min på 80år alltid har brydd seg om hvordan han går kledd. Kommer jo kanskje litt ann på hvor man kommer fra også. Back in the days hadde man jo ikke så mye nettbutikker å bestille fra så da ble det vel fort postordre fra HM vil jeg tro? Endret 6. november 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Ingen skam å bry seg om hvordan man ser ut Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Haha, ikke et ord jeg bruker ofte, men lættis! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Lættis er et ord som passet godt til det bildet ja :!: Endret 6. november 2009 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Stakkar, han har skjorte med krage og cargobukse - han vet ikke helt hva han vil være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå