Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skatestilen har fått mye ufortjent hån her inne. Hva har selve merket å gjøre med hvordan det tar seg ut? Så lenge det ikke er snakk om logoflash og man kombinerer plaggene riktig, ser stilen vanvittig rå ut. Baggy cargo pants med en ensfarget hettegenser og kule Adidas Campus sneakers ser badass ut. Legg til en caps eller snowboard lue og stilen er fullkommen. Er ikke alle som liker å kle seg som en cappuccino- drikkende Bergenser.

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke er snakk om logoflash og man kombinerer plaggene riktig, ser stilen vanvittig rå ut. Baggy cargo pants med en ensfarget hettegenser og kule Adidas Campus sneakers ser badass ut.

Det synes du. Jeg synes folk som går kledd slik ser ut som idioter, uansett hvilke merker det er på det de bruker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

skate stil kan være kult nok det. Har ikke noe problem med folk som går rundt med WESC logoflash, men dette er et moteforum. "Skatestilen" er en ekstremt generisk og kjedelig stil. Det er rett og slett KJEDELIG. Alle går med det og man kan ikke forvente at folk som faktisk er interriserte i mote går crazy over det. Samme som at musikkinterisserte folk vaneligvis ikke hører på VG lista top 20.

Den typiske generiske wesc , DC skatestilen er ikke STYGG, er forsovidt ikke noe galt med den i det hele tatt, den er bare kjedelig.

Lenke til kommentar
er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser?

Jeg gjør det hvertfall ikke... Føler jeg for å ha på meg noe avslappende holder det lenge med f.eks. et par behaglige chinos, en deilig skjorte og en litt stor og varm strikket cardigan... Jeg går bare med joggebukser når jeg trener.

Lenke til kommentar
er det ingen her inne som noen gang går i litt slakke og delilige klær en skoledag, med det mener jeg joggebukse og en genser?

Jeg har brukt joggebukse en dag på skolen i år, og selvom det bare var en kort dag på datasalen følte jeg meg helt jævlig. Kommer neppe til å gjentas. Joggebukser hører til hjemme eller til trening, til nød en kjapp tur på butikken.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Må bare få takke alle som skriver her for masse herlig latter. Da jeg var ung var ikke gutter så jålete som i dag har jeg skjønt. :D

Da må jeg neste spørre deg om hvor gammel du er?

Jeg vet feks at bestefaren min på 80år alltid har brydd seg om hvordan han går kledd.

Kommer jo kanskje litt ann på hvor man kommer fra også.

Back in the days hadde man jo ikke så mye nettbutikker å bestille fra så da ble det vel fort postordre fra HM vil jeg tro?

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...