Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samboeren min jobber i skobutikk hvor hun får 50 % rabatt, så hvis det er noe jeg ikke vil ha mer av her i huset er det damesko :p Har dog lurt på å gi henne et brunt par chelsea boots fra Loake (hun har bare sorte) og en bedale til jul, og etter å ha sett det bildet blir det ikke mindre aktuelt.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Er det noe du vet hun ønsker eller dere har snakket om? Skulle likt å gitt noe lignende til samboeren min, men tror det hadde blitt byttet ved første mulighet. :hmm: Antakeligvis ville hun blitt ganske indignert også. Samboeren er sunnmøring, og for å si det slik ... ryktene om at sunnmøringer er gjerrige er vel ikke veldig lang fra sannheten. Derfor har samboeren fobi mot å kjøpe noe som ikke kommer fra H&M, Gina Tricot eller Dinsko, til tross for at hun er nødt til å bytte boots flere ganger i løpet av vinteren fordi de går i stykker. :wallbash:

Lenke til kommentar

Nei, jeg kjøper aldri noe hun ønsker seg til jul og bursdag. Det syns jeg er kjedelig :p Samboeren min handler som de fleste andre jenter en del på H&M, Zara osv, men hun kjøper ofte plagg som varer en stund (sko, jakker, smykker o.l.) fra "ordentlige" merker.

Lenke til kommentar

tumblr_lt3j8pPSae1qcg17io1_500.jpg

Win.

Samboeren min jobber i skobutikk hvor hun får 50 %

Hun jeg bor med får 60% der hun jobber, og av alle steder så måtte det være timberland... Har et eller annet innimellom som går ann, men synes hun kunne valgt noe med litt bedre kvalitet. Tips til å presse henne til å bytte jobb? :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut).

Skulle vært flere av dem :love:

Endret av Jottnegen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...