Jørgen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå må dere gi dere. Dette ble for lættis ass. Lenke til kommentar
Populært innlegg lokeland Skrevet 15. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2011 Det norske språket er dødsdømt. 10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Serr.. Detta blir garr irr til slutt, bare kuker til hele fuckings tråden! Var greit lættis i starten, da 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hunden kunne vel slanket seg en kilo eller to, men... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Så ei jente med chelsea boots her om dagen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Operasjon manipulere-samboer-til-å-kle-seg-som-damen-på-bildet-over starter nå. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Samboeren min jobber i skobutikk hvor hun får 50 % rabatt, så hvis det er noe jeg ikke vil ha mer av her i huset er det damesko Har dog lurt på å gi henne et brunt par chelsea boots fra Loake (hun har bare sorte) og en bedale til jul, og etter å ha sett det bildet blir det ikke mindre aktuelt. Endret 16. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det noe du vet hun ønsker eller dere har snakket om? Skulle likt å gitt noe lignende til samboeren min, men tror det hadde blitt byttet ved første mulighet. Antakeligvis ville hun blitt ganske indignert også. Samboeren er sunnmøring, og for å si det slik ... ryktene om at sunnmøringer er gjerrige er vel ikke veldig lang fra sannheten. Derfor har samboeren fobi mot å kjøpe noe som ikke kommer fra H&M, Gina Tricot eller Dinsko, til tross for at hun er nødt til å bytte boots flere ganger i løpet av vinteren fordi de går i stykker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei, jeg kjøper aldri noe hun ønsker seg til jul og bursdag. Det syns jeg er kjedelig Samboeren min handler som de fleste andre jenter en del på H&M, Zara osv, men hun kjøper ofte plagg som varer en stund (sko, jakker, smykker o.l.) fra "ordentlige" merker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hmmm, kanskje jeg skal fleske til med noe tøy av kvalitet i år da. Tror det går bra så lenge jeg lar være å si at jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe henne en iPhone 4S (eller hva den heter, jeg bruker kun Samsung uansett) Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Liker veldig godt streetwear ! 1 Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Win. Samboeren min jobber i skobutikk hvor hun får 50 % Hun jeg bor med får 60% der hun jobber, og av alle steder så måtte det være timberland... Har et eller annet innimellom som går ann, men synes hun kunne valgt noe med litt bedre kvalitet. Tips til å presse henne til å bytte jobb? 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Endret 16. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hun får bare 50 % på personlige kjøp, og jeg hadde uansett ikke vært så ekstremt interessert i 50 % på Eurosko, lol... 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 dr. martens sko, ææææh så stygge! alle "metalkidsa" her nede går i de, tror jeg foretrekker armyboots altså...... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sir, you're in the wrong thread. 4 Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut). Skulle vært flere av dem Endret 17. oktober 2011 av Jottnegen 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Haawy Skrevet 17. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. oktober 2011 Pics or it didn't happen. 11 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jenter med bedale/beaufort ect er noe jeg digger! Så relativt mange jenter med det på Oslo live festival, mellom alle olajakkene. Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Pics or it didn't happen. Dødskleint om hun noen gang finner veien inn hit og ser det isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå