Mchansern Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 99% sjanse for at du ikke hadde greid å "pull it off". Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er nok en armani til flertallige tusen. ikke vet jeg. jeg bare liker det! 99% sjanse for at du ikke hadde greid å "pull it off". jeg mener den hadde kledd en hvit blond mann? ikke? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nei. Overhodet ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Den kledde ikke personen som har den på seg heller for den saks skyld. For en frastøtende dress. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Litt 80æs da. Det er jo inn nå. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 flytta du posten min? hvorfor? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Høst/vinter-kolleksjon til Hackett var absolutt ikke feil. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Høst/vinter-kolleksjon til Hackett var absolutt ikke feil. For et harry uttrykk. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Høst/vinter-kolleksjon til Hackett var absolutt ikke feil. For et harry uttrykk. Det samme sa jeg første gang jeg hørte det, noen uker etter hadde det blitt en del av dagligtalen. Irriterer meg fortsatt. Den dagen jeg begynner å si "serr" tror jeg at jeg begynner å grine. Edit: Nei, vent, den dagen skal jeg kappe av tunga mi. Endret 15. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
kynne Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Høst/vinter-kolleksjon til Hackett var absolutt ikke feil. For et harry uttrykk. "liker stilen" haha. Men den den jakken på det øverste bilde fra Hacket likte jeg godt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Selv synes jeg cardiganen fra nederste bildet så veldig tykk og god ut. Dessuten også veldig fin. Skulle gjerne hatt en selv... Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Samme her, men jeg føler imaget til slike cardiganer er litt ødelagt, etter alle gutta med lyseblå chinos; V-hals-T-skjorte og UGGs som bruker slikt på byen … Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Høst/vinter-kolleksjon til Hackett var absolutt ikke feil. For et harry uttrykk. Det samme sa jeg første gang jeg hørte det, noen uker etter hadde det blitt en del av dagligtalen. Irriterer meg fortsatt. Den dagen jeg begynner å si "serr" tror jeg at jeg begynner å grine. Edit: Nei, vent, den dagen skal jeg kappe av tunga mi. Serr irr skuff ass. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Samme her, men jeg føler imaget til slike cardiganer er litt ødelagt, etter alle gutta med lyseblå chinos; V-hals-T-skjorte og UGGs som bruker slikt på byen … Det er sant, men jeg synes typen på bildet mestrer å bruke den uten at man får slike assosiasjoner. Det har kanskje noe med bildet å gjøre, men likevel. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 flytta du posten min? hvorfor? Den hørte ikke hjemme her. Denne tråden er for bilder av stiler du liker å se, og diskusjon rundt det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Høst/vinter-kolleksjon til Hackett var absolutt ikke feil. For et harry uttrykk. Det samme sa jeg første gang jeg hørte det, noen uker etter hadde det blitt en del av dagligtalen. Irriterer meg fortsatt. Den dagen jeg begynner å si "serr" tror jeg at jeg begynner å grine. Edit: Nei, vent, den dagen skal jeg kappe av tunga mi. Serr irr skuff ass. Serr rutt ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå