Jostein K. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen som husker hvilken blogg dette bildet er fra? Tenker du på hvilken blogg bildet originalt kommer fra? Det ser i så fall ut til å være romanmarquez. Om det ikke var det du tenkte på kan du jo sjekke notes her. Jakken er vel fra Barbour. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tenker du på hvilken blogg bildet originalt kommer fra? Det ser i så fall ut til å være romanmarquez. Om det ikke var det du tenkte på kan du jo sjekke notes her. Jakken er vel fra Barbour. Tenker på hvilken blogg den originalt kommer fra og det er ikke en tumblr blogg! Kjenner igjen han fyren der, har leta etter den bloggen jævelig lenge. Inneholder masse bilder av den samme fyren uten at man ser ansiktet ordentlig, kjempestilige antrekk. Husker også at den er delt inn i egne kategorier som "spring 2010, winter 2011 osv". Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Takktakk. Themet er herfra, men header og bakgrunn er custom. Skal sjekke ut kolleksjonen til Hacket, mange takk! Takk. Endelig fant jeg et *theme* som passet til min! Min tumblr. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Tenker du på hvilken blogg bildet originalt kommer fra? Det ser i så fall ut til å være romanmarquez. Om det ikke var det du tenkte på kan du jo sjekke notes her. Jakken er vel fra Barbour. Tenker på hvilken blogg den originalt kommer fra og det er ikke en tumblr blogg! Kjenner igjen han fyren der, har leta etter den bloggen jævelig lenge. Inneholder masse bilder av den samme fyren uten at man ser ansiktet ordentlig, kjempestilige antrekk. Husker også at den er delt inn i egne kategorier som "spring 2010, winter 2011 osv". http://corkgrips.wordpress.com/ muligens? EDIT: NEI! Denne må det være! http://closeupandprivate.com/site/ Endret 10. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Nei, men er han karen fra dette innlegget. Bloggen består omtrent kun bilder av han, hender det er en jente der også. Thrice har linket til bloggen en gang, sånn jeg fant den. Jævelig lenge siden så orker ikke lete igjennom hele mote og velværecafé. e: Ja, der var den. Takk skal du ha! Tidenes blogg. Endret 10. september 2011 av Vowels Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen som vet navnet ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) @kynne: Laurel Pantin Endret 11. september 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jenter med skinnjakke er best. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skjer med maling på buksen til damen på øverste bildet? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun sølte melk, og var dermed nødt å kjøre hjem for å bytte klær. Daah Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvem vet, jeg var uansett mer interessert i antrekket til mannen. Kanskje ikke så kreativt, men likevel. Med mørkere sko hadde det vært en antrekk jeg lett kunne brukt selv. Angående den nederste dressen er det snittet jeg falt pladask for. Utrolig pent skredderarbeid imo. Buksene er akkurat slik jeg liker de også. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Pene antrekk, det var ikke det det stod på! Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 21. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2011 Feil tråd, tror du leter etter denne. 13 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Alle poster jo folk i dress. Alle passer jo en dress som sitter skikkelig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå