CypheroN Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Dame obviously.... Jeg håper det. Endret 30. august 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvis dere ikke ser at det er en jente vil jeg anbefale å komme dere bort fra de låvefestene med kun traktorlesber. 6 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kunne vært en franskmann.. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Virkelig? 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 96% sikker på at han er fra ameriken. 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er fra en kostymebutikk, så han kan komme fra hvor han vil for meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 På tide og få litt liv i denne tråden igjen. Sikkert noen som har vært her før, men det skader vel ikke å se dem igjen. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) - Button-shoulder fra J. Press/Cremieux. Blir sannsynligvis neste genserkjøp. 93% sikker på at dette har blitt postet tidligere, men det er helt fantastisk. Fargen på hanskene er veldig pen. Jeg liker blazeren og. Er det noen som har anelse om hvilken jakke dette kan være? Slipset passer perfekt til skjorten IMO. Ser kanskje ikke så imponerende ut på bildet, men dette vil nok se nydelig ut IRL. - Minner meg på at jeg har skikkelig lyst på en fin dufflecoat. Fine sko. Gir meg litt mindre lyst på de laveste LL Bean skoene, men fint bilde. Fin rød jakke. Både skoene og sokkene er ganske så out of place, men jeg liker helhetsinntrykket. Diverse fra blogn. Endret 9. september 2011 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Josten: Digg *theme* på bloggen din. Hva heter det? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den bloggen var seriøst eyecandy for iPaden min! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den bloggen var seriøst eyecandy for iPaden min! Så Ipadda di likte å se på den bloggen med sitt øye? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jostein K: Når det gjelder det jakkespørsmålet ditt, så tror jeg modellen på bildet i alle fall har vært på en del reklamer for Hackett. Så et wild guess kunne jo vært at jakken er fra Hackett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den bloggen var seriøst eyecandy for iPaden min! Så Ipadda di likte å se på den bloggen med sitt øye? Det så bra ut på padden, i tillegg til at bloggen var gjennomført bra. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Takktakk. Themet er herfra, men header og bakgrunn er custom. Skal sjekke ut kolleksjonen til Hacket, mange takk! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Diverse fra blogn. Digger bloggen. Ti poeng ekstra for Dwight Schrute. 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den bloggen var seriøst eyecandy for iPaden min! Så Ipadda di likte å se på den bloggen med sitt øye? Det så bra ut på padden, i tillegg til at bloggen var gjennomført bra. Når kom padder inn i bildet? 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva i helvete er det du snakker om, Ramius? 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen som husker hvilken blogg dette bildet er fra? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Diverse fra blogn. Slenger meg på resten her, stilig blogg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå