Muggkaare Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jævla fete saker! The SAPE concept comes from centuries ago where the young people were brain washed during the time of the French Congo where they were told to look presentable. It all started when Andre Grenard returned from Paris all dressed up and had a huge fan following. The organization of SAP has members that are artists and they never fail to stand out in a crowd. Every member has his own style in dressing up and even has a set of gestures that are unique to him. They can be seen during weekly, impromptu parades, which brings out applause from the watching crowd. The main principles of these pacifists are to have style and non violence. They don’t want to go unnoticed by the world and one can say that they haven’t failed to do that. You will find them doing a merry dance in establishments and at bars as well. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Eneste jeg tenker når jeg ser de bildene der er at hater gonna hate 3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Han på nederste bildet til venstre har på seg Smooth Criminal-antrekket til Michael Jackson. Nok et strålende eksempel på bruk av hvitt slips. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Det må være det verste jeg har sett. Endret 3. august 2015 av medlem-173043 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Synes det var en del kult jeg, mikser klassisk mote, afrikanske røtter og personlige preferanser for å lage en unik stil. Selv om jeg aldri kunne gått med noe av sånt selv grunnet mangel på swagga, så er det thumbs up fra meg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 De ser jo fortsatt ut som de bor i kloakken selv om de tar på gul bukse. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvis dere noen gang har reist i Kongo, og landene rundt, så vil dere se at alle går i dress. Dog er det sjelden de sitter så bra som på noen av bildene over, ofte ser de bare ut som kleshengere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 De ser jo fortsatt ut som de bor i kloakken selv om de tar på gul bukse. Nei. 3 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 De ser jo fortsatt ut som de bor i kloakken selv om de tar på gul bukse. Nei. Mmmmmmjo 2 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Love <3 Flere som liker Hackett og PRL her ja. Mye flott i den nye hackett kolleksjonen ) Lenke til kommentar
Armador Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Love <3 Er du fan av Hamish Bowles forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå