fkm Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Oook... Det er nok kommentarer fra svette fjortiser på gutterommet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) La oss være litt seriøse da. Misforstå meg rett, hun er pen, men dette er en tråd for klesstil og ikke halvnakne damer. Liker skautet. Endret 28. juni 2011 av Henrik C 2 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Tror det er fra den nye damekolleksjonen til Zegna! Så forresten etter en kul PS forleden og kom over en fra Zegna, men syns prisen var litt stiv, 90 euro! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Gratulerer Edit: Endret 29. juni 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mye fint, lokeland. Jeg bør få mer gult og oransje i klesskapet mitt ... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Gratulerer Edit: Hun i gult skjørt: my kind of girl! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mye fint, lokeland. Jeg bør få mer gult og oransje i klesskapet mitt ... Ble veldig fascinert av det siste bildet. Utrolig frisk fargepalett. Kanskje litt for friskt for enkelte, men personlig synes jeg det fungerte forbløffende bra. *snip* Hun i gult skjørt: my kind of girl! Ditto Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 De tre nederste bildene var meget pene. Artig å se noen nye farger på det nederste bilde enn marineblått. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Når vi snaker om farger.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 De tre nederste bildene var meget pene. Artig å se noen nye farger på det nederste bilde enn marineblått. When all else fails, go with navy. Den navy blazeren er så latterlig enkel at alle kan dra den, uansett. Orange blazer derimot, det viser high-level swagger! Faen, nå fikk jeg lyst på en fargefull blazer... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ble veldig fascinert av det siste bildet. Utrolig frisk fargepalett. Kanskje litt for friskt for enkelte, men personlig synes jeg det fungerte forbløffende bra. Ja, han fikk det til overraskende bra Folk som klarer å kombinere farger i den stilen riktig er virkelig mangelvare i Norge. Likte de andre bildene også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Elsker polkadotter! Men er usikker på om jeg likte valget av veske. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Comic relief: Regner med de fleste her har selvironi. 8 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Ein bunke useriøse innlegg er fjerna. Vennligst rapporter om det skjer igjen, ikkje svar. Endret 1. juli 2011 av Zeph 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så med andre ord: 4 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Typisk. Det der ser bare greit ut, fordi det er perfekt lyssatt. I virkeligheten ser han der ut som en uteligger. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå