hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Ikke at guttene skal skate, men den stilen er bare raaawr! haha Også er jeg faktisk veldig svak for gutter/menn i dress. OMFG. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 DC , WESC etc er vell merker du liker da. Ja "skater boy" stilen er vell typisk fjortiss stil det. Folk som kler seg skikkelig er pent Litt pynta til hverdag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Kjøpte du ikke en tykk cardigan lignende sak fra H&J, Charles? Fornøyd? Jo, det gjorde jeg! Veldig fornøyd med den, som alt annet jeg har fra H&J! Nice. Jeg var innom en butikk her i Kristiansand som fører noe H&J, men jeg kunne ikke rettferdiggjøre 2500,-. Hmm, jeg kan alltid rettferdiggjøre shopping Helt enig! Er et plagg kult nok har ikke prisen noe særlig å si for min del hvertfall:P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Du har et 'litt' større budsjett enn meg også Jeg er en simpel student Janteloven lenge leve Kruuger, Er det deg? Liker det! Endret 4. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Penere hverdagsstil er fint ja! Likte veldig godt det antrekk til kruuger! Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 DC , WESC etc er vell merker du liker da. Ja "skater boy" stilen er vell typisk fjortiss stil det. Folk som kler seg skikkelig er pent Litt pynta til hverdag. Ok? Kler du deg i skaterklær er du fjortis.. fy faen så dum du er. skjut dig själv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Å fly rundt i WESC og DC er fjortiss. Skal jeg skyte meg også? Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Å fly rundt i WESC og DC er fjortiss. Skal jeg skyte meg også? Og hvor i helvete er de merkene nevnt i innlegget mitt? huff.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Er helt enig med thrice. Har uheldigvis vært på det stadiet selv. N Nå hadde vel jeg skater-boy stilen rundt 2002, da den ikke var like utbredt, men alikevel.. Jeg blir litt flau når jeg ser bilder av meg selv fra den tiden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Å fly rundt i WESC og DC er fjortiss. Skal jeg skyte meg også? Og hvor i helvete er de merkene nevnt i innlegget mitt? huff.. Det var det Kruuger beskrev som fjortizz skatestil og du sa han kunne skyte seg. Så aggressiv man var da. Føler du deg truffet? Endret 5. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Er helt enig med thrice. Har uheldigvis vært på det stadiet selv. NNå hadde vel jeg skater-boy stilen rundt 2002, da den ikke var like utbredt, men alikevel.. Jeg blir litt flau når jeg ser bilder av meg selv fra den tiden. Haha jeg skal ikke si noe. På barneskolen gikk jeg rundt FUBU og andre ymse merker fra Flava Endret 5. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Å fly rundt i WESC og DC er fjortiss. Skal jeg skyte meg også? Og hvor i helvete er de merkene nevnt i innlegget mitt? huff.. Det var det Kruuger beskrev som fjortizz skatestil og du sa han kunne skyte seg. Så aggressiv man var da. Føler du deg truffet? Fordi han svarte på det jeg skrev ja. Hvis du forbinder skatestil med wesc og dc klær har du sett jævlig lite. I like it. now fuck off Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hvis du ikke tåler at noen er uenige med deg tror jeg du går en vanskelig tid i møte her inne. Vi ler som oftest av slik 'badass' holdning. Og jeg er da vidderlig klar over at skatestilen ikke kun er baser på de merkene, men det var de som ble nevnt, og det forbinder jeg med fjortisser i for store klær. Endret 5. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Å fly rundt i WESC og DC er fjortiss. Skal jeg skyte meg også? Og hvor i helvete er de merkene nevnt i innlegget mitt? huff.. Kan ikke du belære oss med hvilket skate-merker du liker, som ikke er fjortiss ? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Er helt enig med thrice. Har uheldigvis vært på det stadiet selv. NNå hadde vel jeg skater-boy stilen rundt 2002, da den ikke var like utbredt, men alikevel.. Jeg blir litt flau når jeg ser bilder av meg selv fra den tiden. Haha jeg skal ikke si noe. På barneskolen gikk jeg rundt FUBU og andre ymse merker fra Flava FUBU, Fuz, Flava... Uff! Får nesten grøsninger her jeg sitter. Nei, jeg er glad den tid er forbi! mariahuana Hvorfor forbinde skatestil med dc og wesc? Fordi 90% av de skaterne man ser går med det. Andre merker som Volcom, Quicksilver og lignende gjør det ikke bedre. Dog, Volcom har noe kult, men de fleste man ser med Volcom velger de klærne som viser frem logoen dems på mest mulig måte, og logoflash er noe av det verste jeg (og mange andre) vet. Men for all del, det finnes skatere som har kul stil, men de er det få av. En annen ting jeg ikke liker, er joggebukse, hettegenser og piercing på høyre side av overleppa. Dette er noe man ser nesten daglig i sentrum her, og jeg får like vondt inni meg hver gang jeg ser det. Verre fjortissjenter skal man lete lenge etter. Endret 5. november 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Er helt enig med thrice. Har uheldigvis vært på det stadiet selv. NNå hadde vel jeg skater-boy stilen rundt 2002, da den ikke var like utbredt, men alikevel.. Jeg blir litt flau når jeg ser bilder av meg selv fra den tiden. Haha jeg skal ikke si noe. På barneskolen gikk jeg rundt FUBU og andre ymse merker fra Flava FUBU, Fuz, Flava... Uff! Får nesten grøsninger her jeg sitter. Nei, jeg er glad den tid er forbi! mariahuana Hvorfor forbinde skatestil med dc og wesc? Fordi 90% av de skaterne man ser går med det. Andre merker som Volcom, Quicksilver og lignende gjør det ikke bedre. Dog, Volcom har noe kult, men de fleste man ser med Volcom velger de klærne som viser frem logoen dems på mest mulig måte, og logoflash er noe av det verste jeg (og mange andre) vet. Men for all del, det finnes skatere som har kul stil, men de er det få av. En annen ting jeg ikke liker, er joggebukse, hettegenser og piercing på høyre side av overleppa. Dette er noe man ser nesten daglig i sentrum her, og jeg får like vondt inni meg hver gang jeg ser det. Verre fjortissjenter skal man lete lenge etter. Jeg svarer på en tråd, hvor spørsmålet er hvilken stil liker du å se? Jeg liker å se skate gutter. Som da ikke har noe med merket å gjøre. Det kommer kanskje litt an på hvor i landet du bor? Her jeg bor er det hvertfall ikke sånne fjortisser i wesc og dc. Ser ikke poenget med et så usaklig svar fra han lenger opp.. Lol. enig i den til slutt der ;P Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Meg eller Thrice? For jeg hadde et saklig spørsmål, ikke et usaklig svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg svarer på en tråd, hvor spørsmålet er hvilken stil liker du å se? Skal jo sies at dette er jo ett diskusjonsforum, og når man poster noe blir det jo fort en debatt ut av det. Personlig hadde jeg vel skatestil når jeg skatet for mange årsiden, men jeg forbinner det med DC og andre skatemerker, så hadde vært fint om du kunne opplyse meg/oss om hvilken type skatestil du mener. @thrice ang FUBU osv så må jeg bare si at jeg har også vært der, det er en tung tid å tenkt tilbake på Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Hvor ofte ser du ikke folk med "skatestilen" som går rundt med en boks voks i håret og en WESC hettgenser? det er en EKSTREMT utbredt stereotype. Jeg er fullt klar over der finnest flere merker. Synest du ble vell aggresiv da, kansje du føler deg truffet? Men om du ikke tåler at andre har andre meninger en deg så får du det vanskelig her. Ikke vær så tøff i trynet neste gang Jeg bare ler av slik oppførsel. slenger med bilde for å holde det nogenlunde on-topic Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 T-skjorte og vest er ikke blant favorittene, men det var ganske fint. Selvfølgelig må du ta bort det idiotiske skjerfet eller hva nå enn det er da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå