thrice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jenter i sommerkjoler > * 2 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg vil hekst ikke starte denne diskusjonen igjen, men det blir jo bare tåpelig med bilder av fotoapparater i denne tråden. Det har absolutt ingenting med klesstil ågjøre. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det har derimot jenta med skateboard og synlig nippel. 2 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har så latterlig lyst på den stilen... *sikle* 1 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det har derimot jenta med skateboard og synlig nippel. Ikke nippelen som gjør det stilig selv om det hjelper. Står ingen sted her at kameraet ikke hører hjemme her, et slikt kamera med en slik stropp er like mye for å vise stil som for å ta bilder IMO. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg vil hekst ikke starte denne diskusjonen igjen, men det blir jo bare tåpelig med bilder av fotoapparater i denne tråden. Det har absolutt ingenting med klesstil ågjøre. Nja, en Leica med lær-tilbehør fungerer jo også som en meget pen "accessory". Jeg ser på det som å poste et par solbriller eller et armbånd. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Å poste bilder av kameraer og lignende ødelegger formålet med tråden, da kan man heller skaffe seg en blogg på Tumblr eller noe. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg vil hekst ikke starte denne diskusjonen igjen, men det blir jo bare tåpelig med bilder av fotoapparater i denne tråden. Det har absolutt ingenting med klesstil ågjøre. Nja, en Leica med lær-tilbehør fungerer jo også som en meget pen "accessory". Jeg ser på det som å poste et par solbriller eller et armbånd. Der har vi svaret.. Jeg kunne sikkert posta bildet i en tråd på fotografiforumet, men poenget var kameraets look som accessory ikke som kamera. Jeg har ikke peiling på hvorvidt det er et bra eller sugent kamera liksom.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Denne tråden er jo tumblr da. Ikke mye her som ikke havner i newsfeeden for å si det sånn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg ser en del av disse bildene før de blir postet her, men det er fortsatt en tråd for å vise hvilke klesstiler man liker å se, og ikke et kamera med en skinnstropp du såvidt ser noe av på. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Har så latterlig lyst på den stilen... *sikle* Litt forskjell er det jo, men den andre blazeren her er forholdsvis lik. Koster bare 45 dollar. Edit: Skulle vel egentlig vært postet i CCs tråd. Endret 24. juni 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Litt forskjell er det jo, men den andre blazeren her er forholdsvis lik. Koster bare 45 dollar. Edit: Skulle vel egentlig vært postet i CCs tråd. Trenger nok en 44L :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Mye kule outfits i spillet L.A. Noir Som dette her Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Endret 26. juni 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ja, ravner er dritsexy ass 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Liker stilen på den trusa, ikke liten og ikke stor 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tror hun ville vært bedre uten trusa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå