Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Veldig lite feil med det bildet. Jeg ville nok ikke gått med beltet såpass på skakke som han gjør, men ellers har jeg ingenting å klage på. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror det har å gjøre med hvordan han står. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tja, ser jo fortsatt hvor sømmen over skrittet og smekken går, men kan nok være litt optisk illusjon inne i bildet også ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Enig i at antrekket er ganske bra. Jeg har tross alt postet bildet selv tidligere i tråden Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Enig i at antrekket er ganske bra. Jeg har tross alt postet bildet selv tidligere i tråden Beklager, jeg memorerer ikke alt som blir postet Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Dårlig arræ. Og på norsk betyr det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Høres ut som Arendalsdialekt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Det kan se bra ut med loafers, men ellers må jeg si meg enig. Sjansen for å faile er også ekstremt høy. Liker vanligvis ikke loafers til dress. I hvert fall ikke uten sokker. Endret 18. juni 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 På gutter liker jeg gjennomførte stiler, helst med tatoveringer/piercionger. Skjorte og vest med dongeri er nice! Hatter og smykker er et stort pluss! På jenter synes jeg emostil er finest. Jeg snakker ikke om fjortiser med joggebukse og masse svart sminke, men gjennomført elegante klær, gjerne i svart og store hårting. Noe som skiller seg ut! For begge kjønn gjeller at jeg synes det må være gjennomtenkt og elegant. Alt må stå i stil med hverandre, og det må gjerne utfordre, men samtidig være anstendig. Synes ikke noe om at folk viser mye hud og er vulgære. Det er en vanskelig å få det perfekt, men når noen får det, synes jeg det er vakkert! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 På gutter liker jeg gjennomførte stiler, helst med tatoveringer/piercionger. Skjorte og vest med dongeri er nice! Hatter og smykker er et stort pluss! På jenter synes jeg emostil er finest. Jeg snakker ikke om fjortiser med joggebukse og masse svart sminke, men gjennomført elegante klær, gjerne i svart og store hårting. Noe som skiller seg ut! For begge kjønn gjeller at jeg synes det må være gjennomtenkt og elegant. Alt må stå i stil med hverandre, og det må gjerne utfordre, men samtidig være anstendig. Synes ikke noe om at folk viser mye hud og er vulgære. Det er en vanskelig å få det perfekt, men når noen får det, synes jeg det er vakkert! Hmm, dette hang ikke helt på greip 6 Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 På gutter liker jeg gjennomførte stiler, helst med tatoveringer/piercionger. Skjorte og vest med dongeri er nice! Hatter og smykker er et stort pluss! På jenter synes jeg emostil er finest. Jeg snakker ikke om fjortiser med joggebukse og masse svart sminke, men gjennomført elegante klær, gjerne i svart og store hårting. Noe som skiller seg ut! For begge kjønn gjeller at jeg synes det må være gjennomtenkt og elegant. Alt må stå i stil med hverandre, og det må gjerne utfordre, men samtidig være anstendig. Synes ikke noe om at folk viser mye hud og er vulgære. Det er en vanskelig å få det perfekt, men når noen får det, synes jeg det er vakkert! Hmm, dette hang ikke helt på greip Vel, jeg er ikke en person som gir mening i det store og det hele, men for meg hang det på greip. Du kan mene hva du vil, tråden spurte etter hvilken stil jeg liker å se, jeg svarte hvilken jeg liker å se. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det Miles Davis på siste bildet? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hmm, dette hang ikke helt på greip Sssshhhhh… Do not feed… Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det Miles Davis på siste bildet? Ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, har vel blitt postet tidligere av thrice, men er så kult at det fortjente å bli postet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå