thrice Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som vet hvor jeg finner lignende bukse om dagen? Min er bokstavelig talt slitt ut. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som vet hvor jeg finner lignende bukse om dagen? Min er bokstavelig talt slitt ut. Veldig bra bilde:p Jeg er rimelig sikker på at jeg skal greie å finne lignende dress-stoff hos Frislid. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er ikke av meg. Fit-pic fra SF. Får titte innom Frislid når muligheten byr seg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Er ikke av meg. Fit-pic fra SF. Får titte innom Frislid når muligheten byr seg. Har ikke ToS noen slike bukser da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Vet ikke. Kjøpte mine på Vic for et par år siden. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://www.gq.com/style/street-style/201106/tommy-ton-pitti-uomo#slide=1 Mye bra, dessverre også en del der som ikke var fullt så bra.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg finner lignende bukse om dagen? Min er bokstavelig talt slitt ut. De hadde noen fra ToS, men vet ikke om de fortsatt er tilgjengelig i butikk. Endret 16. juni 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Sorry ass, dress uten sokker ser det ikke ut til at jeg noen gang kommer til å venne meg til. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det kan se bra ut med loafers, men ellers må jeg si meg enig. Sjansen for å faile er også ekstremt høy. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mnjaaa… Jeg har sett ett eneste tilfelle hvor loafers så bra ut til dress: Men, som du ser: han har i sokker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Misforstå meg rett, men begynner å bli mye av det samme fra Pitti nå.. Kommer jo såklart en del lysglimt i mellom med noen som faktisk gjør noe kult og litt annerledes, men føler at halvparten av bildene jeg ser inneholder hvite/lyse bukser, loafers uten sokker, blåfarget blazer, gjerne med en lyseblå skjorte. Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 17. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2011 Yeah, it's a Pitti. 10 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Misforstå meg rett, men begynner å bli mye av det samme fra Pitti nå.. Kommer jo såklart en del lysglimt i mellom med noen som faktisk gjør noe kult og litt annerledes, men føler at halvparten av bildene jeg ser inneholder hvite/lyse bukser, loafers uten sokker, blåfarget blazer, gjerne med en lyseblå skjorte. Tips til hva som kan bli gjort som ikke allerede er gjort? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Egentlig ikke, er bare en liten observasjon. Selv om mange av bildene, spesielt de fra Tommy Ton, dekker mye annet spennende, er det ofte en luring i bakgrunnen som sniker seg inn som går med akkurat det. Er jo nesten en Pitti-uniform. Absolutt pent, men blir kjedelig å se i lengden. La meg vise: Siste bildet er kanskje det beste eksemplet -- der er det 3 stk i bakgrunnen, samt han som bildet ble tatt av. 2 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, kjedelig i lengden. Men hadde jeg sett noen nordmenn på gata sånn hadde jeg sikkert fått hakeslipp uansett... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 ^Det var bildet som fikk meg til å gå fra tja til ja når det gjelder quiltede jakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå