Noburu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Han hitterste på det neserste bildet er totally meg :O (billedlig talt) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med brun veske og et annet slips (kanskje et club slips for å stå i stil til club kraven) hadde jeg likt det enda bedre. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Føler club collar fort gir et antrekk hipster-vibber hvis det ikke har mer konservative elementer i seg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det var heselig. Keen på å utdype? Hadde jeg sett han på gaten hadde jeg tenkt at han var kult kledd, personlig syns jeg ikke heslig er noe som beskriver det akkurat. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes han så veldig bra ut, men det hadde gjort seg med en brun veske. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Selv om jeg forsåvidt synes han nederste ser kul ut, så misliker jeg den type hipster-tilbehør som den svære mobiltasken. Hva er greia. Men hver sin smak, i guess. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Skulle akkurat til å si det samme angående hipster-taska. Det ser rett og slett litt try-hard ut imo. En tote i hånda hadde gjort seg fremfor det tullet han har hengende rundt halsen. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det første antrekket liker jeg, ville dog brukt noen andre sko. Det andre liker jeg ikke. Høye converse og mobiltaske, huff. Men nok med det negative 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Syns det er flott å se litt som skiller seg ut fra all preppen i denne tråden, jeg! Kunne godt hatt på meg det han har på seg, cons og taske og alt, elsker også fargerike sko som stikker seg ut i forhold til resten av antrekket. Har selv et par knæsj grønne Sperry seilersko jeg bruker, herlig! Edit:typo Endret 26. mai 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Syns det er flott å se litt som skiller seg ut fra all preppen i denne tråden, jeg! Kunne gått hatt på meg det han har på seg, cons og taske og alt, elsker også fargerike sko som stikker seg ut i forhold til resten av antrekket. Har selv et par knæsj grønne Sperry seilersko jeg bruker, herlig! Altså, jeg ser bare ikke helt poenget med høye converse når han faktisk går med en kort shorts og t-skjorte. Misliker ikke fargerike sko, men syns bare ikke akkurat de røde han brukte er så pene. Har selv noen knæsj grønne lave sko samt noen grønne suede fra sperry Lenke til kommentar
Armador Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Blir mer og mer glad i square-end slipsene, hva syns dere egentlig? Noe dere bruker? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 square = knit Jeg har brukt det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 square = knit Jeg har brukt det Ikke nødvendigvis, men regner likevel med at han tenkte på silkestrikket slips. Er veldig glad i mine. Flotte å ha til litt mer casual anledninger. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Pent slips lokeland, skal handle noen slike nå Lenke til kommentar
depeche Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Liker virkelig ikke denne stilen. Ser ut som kjerringer hele gjengen. Endret 26. mai 2011 av depeche 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Angående bildet med det mosegrønne slipset synes jeg det ble veldig kjedelig. Jeg har fått mer og mer den følelsen i det siste, altså "kjedelig". Jeg hadde på meg beige chinos, svart blazer, lys blå skjorte og navy/dyp rød clubstripe slips samt brune sko i går, og jeg følte meg så utrolig kjedelig. Jeg skulle hatt en eller annen knæsj farge, kanskje oransje, eller egentlig hva som helst. Jeg føler meg også innimellom som om jeg er 50 år når jeg går med f.eks. utelukkende grått/navy/brunt/svart og lignende mørke farger. Jeg tror rett og slett jeg skal kjøpe inn en par gensere, slips og skjorter i lysere/sterkere farger. Angående svart blazer så skulle den gjerne vært navy, men har ikke fått den nye dressen enda. Og /slutt på min mening. Bilder. - - JA, DETTE ER KANSKJE IKKE KLÆR, men det er stil, dette må være lov å poste. 4 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Pokemonballer på fingrene? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå