fkm Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Tja, det så litt langt ut imo. Hvis man skal være pirkete da.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Likte siste bildet ditt xBoffen Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid skal dra fram det bildet av Chuck! Han har TRE piqueer på seg, og ALLE har popped collar FAIL! Three popped collars because double popped collar is so last year. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Føler meg plutselig veldig kjedelig i klesstilen. Men det har jeg vel alltid visst at jeg er... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg slenger meg etter den lille diskusjonen som var for noen sider siden og sier: Chuck Bass! Fyren har virkelig fått meg til å ville skifte ut hele garderoben, håret og væremåte, samt ønske at vi hadde skoleuniformer i Norge... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Da gjør du det da Vi har ikke vondt av flere velkledde her i landet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Skoleuniform, ja takk! Væremåten er til tider awesome, liker også "nye" mer modne chuck nå i season 3. Forøvrig har han jævlig mye pent, men også endel mindre pent, som haterne poster med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Da gjør du det da Vi har ikke vondt av flere velkledde her i landet Hehe, er allerede igang med akkurat det, men takk for pushing anyway AnewZ: Har ikke kommet lenger enn halvveis i sesong 1, men det jeg har sett hittil har vært awesome over hele linja, spesielt festantrekkene med ascots...derfor jeg spurte i motetråden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 At det var pga. Chuck du spurte etter Ascot kan jeg ikke si kom som en stor overraskelse Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hvorre: Du kan vel klare å få til noe slikt med silkeskjerfene fra A. Christensen Litt usikker på om det var slikt du tenkte på da det er en stund siden jeg så sesong en. Endret 3. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg har en følelse av at endel antrekk i denne tråden ser bedre ut pga. bildene. Eks: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bildene er greie, men synes ikke at plaggene egentlig er så fantastiske. Uansett: synes Hansen & Jacob har mye fint: Endret 3. november 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Fullstendig enig der, Anders. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Third! Hansen & Jacob in my heart Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kjøpte du ikke en tykk cardigan lignende sak fra H&J, Charles? Fornøyd? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kjøpte du ikke en tykk cardigan lignende sak fra H&J, Charles? Fornøyd? Jo, det gjorde jeg! Veldig fornøyd med den, som alt annet jeg har fra H&J! Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 joggebukse og grå skjorte:P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kjøpte du ikke en tykk cardigan lignende sak fra H&J, Charles? Fornøyd? Jo, det gjorde jeg! Veldig fornøyd med den, som alt annet jeg har fra H&J! Nice. Jeg var innom en butikk her i Kristiansand som fører noe H&J, men jeg kunne ikke rettferdiggjøre 2500,-. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kjøpte du ikke en tykk cardigan lignende sak fra H&J, Charles? Fornøyd? Jo, det gjorde jeg! Veldig fornøyd med den, som alt annet jeg har fra H&J! Nice. Jeg var innom en butikk her i Kristiansand som fører noe H&J, men jeg kunne ikke rettferdiggjøre 2500,-. Hmm, jeg kan alltid rettferdiggjøre shopping Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Du har et 'litt' større budsjett enn meg også Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Du har et 'litt' større budsjett enn meg også Jeg er en simpel student Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå