PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Meget elegant Hrafen av Minsk. Postet av GQ på face. Our 25 Most Stylish Men on TV enters the top 10 today, featuring 'Boardwalk Empire''s buttoned-up bootlegger, Nucky Thompson. See the rest here: http://su.pr/4S2l9P Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det eneste som plager meg ved bildet ditt, Hrafen av Minsk, er at han ikke har kneppet opp den nederste knappen : / Dette bildet ga meg lyst på en svart/navystripete skjorte, men jeg er nok langt i fra like kjekkas som den typen der, så da ser det nok ikke like bra ut. Meh. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Han nederste karen kunne tatt på seg en potetsekk og likevel sett bedre ut enn veldig mange andre, så fortvil ikke! 2 Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det eneste som plager meg ved bildet ditt, Hrafen av Minsk, er at han ikke har kneppet opp den nederste knappen : / Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det eneste som plager meg ved bildet ditt, Hrafen av Minsk, er at han ikke har kneppet opp den nederste knappen : / Hvordan vet du det? Ganske dum om man ikke ser at han karen ikke har kneppet opp den nederste knappen på dressen Noen er av den oppfatning at det alltid ser best ut. Jeg er uenig. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Det eneste som plager meg ved bildet ditt, Hrafen av Minsk, er at han ikke har kneppet opp den nederste knappen : / Hvordan vet du det? Ganske dum om man ikke ser at han karen ikke har kneppet opp den nederste knappen på dressen Noen er av den oppfatning at det alltid ser best ut. Jeg er uenig. Å? Jeg syns det ser ut som han har gjort det ettersom du ser jakkeslaget vedsiden av ermet hans mens han sitter (ergo er den knept opp), men det er vel bare jeg som er dum Endret 22. mai 2011 av Deneb Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Snakker vi om samme bilde nå? Ser ingen som sitter jeg. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Dobbeltedit: jeez det er et brukernavn. Da må jeg bare beklage. Er det vanlig å kneppe opp nederste knappen i en dobbeltkneppet dress? Endret 22. mai 2011 av Deneb Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Japp, det er en sartorial-rule. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mens vi er inne på det: Hvordan er reglene med tanke på knapper for ytterjakker? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Litt usikker på det jeg også. Jeg pleier å bytte på det. Har tre knapper på trenchen, pleier vanligvis enten å kneppe bare den midterste, eller alle sammen. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Japp, det er en sartorial-rule. Holdt på å klikke på en i klassen på 17 mai, han påstod hardnakket at begge knapper skal være kneppet på toknapps dress. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Personlig syntes jeg flere her inne er for opptatt av regler. Selv knepper jeg det slik jeg selv syntes det ser best ut. På en dress f.eks er det fordi om du knepper den nederste knappen vil det ødelegge "silhoutten", de er sydd for at den skal være åpen. Rett meg gjerne om det er feil. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 @Anewz: Jeg er helt enig i at mange bryr seg for mye om regler. Likevel vil jeg gjerne vite hva som tradisjonelt sett er riktig, og grunnen til det. F.eks. er designet til en peacoat relativt gammelt, så for alt jeg vet kan det hende silhuetten slik den opprinnelig var tenkt blir feil hvis du knepper den nederste knappen. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Losjakker er ment for å holde seilere varme ute på havet, så der skal alle knapper kunne kneppes. Samme med trench-coats. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fin off-white. Jeg synes vanligvis alt som kan ses på en catwalk er 100% lol, men dette er faktisk veldig fint, viser godt hvor bra brunt passer til blått. Perfekt. Passform, fargekombinasjon og utseende; alt stemmer. - Kanskje det bare er meg, men jeg liker godt denne typen bukse + belte på jenter. Såfremt det kler dem, selvsagt, noen passer det ikke i det hele tatt. Forsåvidt perfekt sommerantrekk. Fint, men skoene kunne nok blitt byttet ut, fargen kunne godt vært mørkere eller mer.. fargerik. - 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Perfekt. Passform, fargekombinasjon og utseende; alt stemmer. Noen som vet hvor en lignende jakke er å få tak i? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Belstaff/Barbour. Endret 22. mai 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Barbour international og Barbour utility jacket er hvertfall ganske like... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå