fkm Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Må skaffe meg en tweed blazer nå... Leter etter en lys på grensa til gul, noen som vet? PRL kanskje? Ehm, det nærmer seg sommer nå, du er klar over det? Tweed er for høst- og vinterbruk. Haha Haha? Tweed er tjukk ull, ment for bruk i kaldt klima. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare for å være vrang så vil en del påstå at vi har et kaldt klima, selv på sommeren. Er jo fort nede i 15 grader på kvelden midt på sommeren 3 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare for å være vrang så vil en del påstå at vi har et kaldt klima, selv på sommeren. Er jo fort nede i 15 grader på kvelden midt på sommeren Ja, fkm la oss kose oss med tweeden vår på kvelden hvertfall. Nordmenn burde brukt mer tweed så kaldt det er her, bergans har jo tatt helt over Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare for å være vrang så vil en del påstå at vi har et kaldt klima, selv på sommeren. Er jo fort nede i 15 grader på kvelden midt på sommeren Har du prøvd å gå med tweed i 15 grader? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare for å være vrang så vil en del påstå at vi har et kaldt klima, selv på sommeren. Er jo fort nede i 15 grader på kvelden midt på sommeren Har du prøvd å gå med tweed i 15 grader? 15 grader uten tweed blir fort 30+ med tweed. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Venter bare på "for spisse knær-vitsen" for 100. gang 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Sir heller hvordan lår? Lurer på hva som er vitsen med skjerfet til karen på bilde til Ertestuing. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kvinnor i skjorte.. ja takk! Jeg får en sånn scene oppe i hode mitt. Det er søndags morgen, dama går rundt iført en hot pants rundt de stramme rumpeballene og min blåe skjorte fra ralph lauren kneppet opp og brettet opp i armene. Langt blondt hår har hun også :dribble: 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 13. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2011 Det blir vel med drømmen, Mantoius. 21 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det blir vel med drømmen, Mantoius. Nå er du frekk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Grunnen til at han står rett opp og ned som en pinne er fordi bildet er fra en blogg der han bruker samme jeans hver dag i et år og da legger ut et bilde av fremgang hver dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå