Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jørgen: Er det Tyler the Creator fra OFWGKTA? Hva er det som gjør dem så heite for tida? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 hva synes dere om disse skoene. jeg synes de er råtøffe! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ser ut som det eg gjekk med då eg var fire. Rett og slett. 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Balthier842: Ser ut som plastikk, nei takk. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Orginalen til Nike ser 1000 ganger bedre ut. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) ok de var kanskje iikke de beste eksemplene, men jeg liker noe av stilen. det er fresht liksom. hva med denne da? disse likte i hvert fall jeg veldig godt. hvis du ikke vil ha det så fargefult så finnes det også liksom. men jeg synes det er mye fetere stil enn nike. http://www.primetimesneakers.com/bape-shoe/ Endret 6. mai 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er nok plastbiten som ødelegger der også. Jeg liker sneakers selv om det ikke er noe jeg går med så ofte selv. Noe sånt eller sånt kan være kult. Fargene er ikke problemet for min del, men heller at plasten får det til å se litt tullete ut. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg liker fargeløse klær, som helst skal se ganske anstendig ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jørgen: Er det Tyler the Creator fra OFWGKTA? Hva er det som gjør dem så heite for tida? Tyler, ja. Vet ikke egentlig, bare i det siste jeg har fått opp ørene for det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Jørgen: Er det Tyler the Creator fra OFWGKTA? Hva er det som gjør dem så heite for tida? Fordi Tyler og co er omtrent de eneste som lager kul hip hop for tiden. Goblin er en av de platene jeg ser mest frem til i år, e: Endret 6. mai 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Yonkers er fet. Tyler har dog en litt spesiell klesstil: Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) , Endret 28. august 2011 av E.Zegna Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Olivia Palermo og Johannes Huebl(han må være noe av det kjekkeste jeg har sett... ) 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Må skaffe meg en tweed blazer nå... Leter etter en lys på grensa til gul, noen som vet? PRL kanskje? Ehm, det nærmer seg sommer nå, du er klar over det? Tweed er for høst- og vinterbruk. Endret 6. mai 2011 av fkm Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Må skaffe meg en tweed blazer nå... Leter etter en lys på grensa til gul, noen som vet? PRL kanskje? Ehm, det nærmer seg sommer nå, du er klar over det? Tweed er for høst- og vinterbruk. Haha Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Må skaffe meg en tweed blazer nå... Leter etter en lys på grensa til gul, noen som vet? PRL kanskje? Ehm, det nærmer seg sommer nå, du er klar over det? Tweed er for høst- og vinterbruk. Da er det jo perfekt å kjøpe det nå, ihvertfall om han vil spare litt. Lurt å kjøpe utenfor sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå