Morten21 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Generelt er stilen i gossip girl ganske så awesome. Sier meg lett enig der. Blair og Chuck's stil er herlige. Alt for få med så gjennomført bra stil her til lands! thrice: akk ja, så nydelig og forresten; takk! Stilen til nate er helt ELSK, chuck bass kan også ha sinnsykt fete plagg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Syns dette er pent! Men den bretten på buksa? Du vet tydeligvis ikke særlig mye om herreklær... Nei, det har jeg heller aldri sagt? Du kan jo fortelle fremfor å være spydig? Ikke ha høye forhåpninger.. Hvorfor man skal ha "peiling på herreklær" for å få si sin mening skjønner jeg heller ikke. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Elsker brillene. Barton Fink <3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Generelt er stilen i gossip girl ganske så awesome. Sier meg lett enig der. Blair og Chuck's stil er herlige. Alt for få med så gjennomført bra stil her til lands! thrice: akk ja, så nydelig og forresten; takk! Stilen til nate er helt ELSK, chuck bass kan også ha sinnsykt fete plagg Utrolig bra at du valgte å trekke opp et innlegg som er to og et halvt år gammelt, var sikkert utrolig nyttig for Pillenuppi og FarAway å få vite dette. 1 Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Generelt er stilen i gossip girl ganske så awesome. Sier meg lett enig der. Blair og Chuck's stil er herlige. Alt for få med så gjennomført bra stil her til lands! thrice: akk ja, så nydelig og forresten; takk! Stilen til nate er helt ELSK, chuck bass kan også ha sinnsykt fete plagg Utrolig bra at du valgte å trekke opp et innlegg som er to og et halvt år gammelt, var sikkert utrolig nyttig for Pillenuppi og FarAway å få vite dette. Sikkert utrolig nyttig for resten av forumet og få vite at du skrev det der 3 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nå var du bare barnslig, Morten21. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Digger denne stilen på jenter. Er bare noe så utrolig sexy med typ fly girl look. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Bildet fungerer ikke:) Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ville gjerne sett noen klare å "pulle det off" her på skolen... Endret 3. mai 2011 av feggy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Digger denne stilen på jenter. Er bare noe så utrolig sexy med typ fly girl look. Nå nok innrømme at jeg syns det er ganske harry stil jeg :S Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg må si meg enig med Pat her, synes det oste "slut" laaaang vei. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva i alle dager er "fly girl look"? Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Bildet fungerte ikke her heller, Balthier842. Hvis du mener flyvertinne-look med pencilskjørt og bluse + pumps, så kan det fort bli litt for voksent på jenter under 30. Funker på kontor/jobbsituasjoner, men blir vel en smule for formelt med en slik stil på vgs-jenter på skolen imo. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Biletet virkar dersom du quotar innlegget og går på url-en der i frå. Dette fungerar faktisk veldig ofte, så ta notat. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Eventuelt høyreklikk -> Åpne bilde i ny fane. 1 Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ^ Thanks! Antrekket var forresten...OK som sceneantrekk for en popartist, men ikke på gaten i Norge. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Umm... Nja. De så jo noenlunde like classy ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå