TanTheMan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Enig med Christian her - selv om du glemte noe. Smilet og ansiktet hennes var kjempesøtt. Noen som vet navnet hennes? Eller er det bare ei tilfeldig jente som en fotograf så på gata? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ja, men kan være hun har spisse knær! 8 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg tror de bildene understreker veldig godt at det hjelper enormt å være good-looking. Antrekkene i bilde 5 og 6 var bra, men de ble veldig bra av at karene var latterlig kjekke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Burn After Reading (2008): According to costume designer Mary Zophres, even cheap suits look good on Brad Pitt. Thus, for the scene where his character Chad wears a cheap suit, she had to tailor a suit with a purposefully bad and ill-fitting cut and a horrid-looking wool tie. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det skader nok ikke å se bra ut nei. Har en kamerat som er av den typen. Kan ta på seg det meste og ende opp med å se bra ut. Dessverre har han ingen klessans og går kledd som en dass til vanlig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Så det du sier er altså at han klarer den bragden å se ut som en dass selv om han kler det meste? Det står det vel faktisk litt respekt av, på en sær måte? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Yup, pretty much. ^^ Det beskriver vel også hvor ille det er. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) *feil tråd* Endret 28. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Liker den til høyre Endret 28. april 2011 av Håk Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Syns dette er pent! Men den bretten på buksa? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Syns dette er pent! Men den bretten på buksa? Du vet tydeligvis ikke særlig mye om herreklær... Endret 2. mai 2011 av fkm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Cuffed bukser er pent i noen tilfeller imo, men ikke alltid. Det jeg personlig liker meg cuffed bukser er er den lille ekstra vekten det gir i bunnen som igjen gjør at stoffet faller bedre. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg mener å ha lest at dressbukser med oppbrett gjør seg bra på høye, slanke menn — stemmer det? Endret 2. mai 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du legger litt mye vekt på rare regler du har lest Men oppbrett gjør at man kan se litt kortere ut ja, så dverger burde kanskje ikke bruke det... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hehe… Denne gangen mente jeg faktisk ikke å legge det frem som en regel. Det var bare en mening jeg kom over og lurte på om den var fornuftig. Men jeg innser vel at min historie henger ved. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Alle horisontale linjer vil gjøre en kortere, og vertikale linjer gjør en høyere. Apropos cuffed bukser (det må vel være et bedre, norsk ord som jeg ikke kommer på i farta?): Endret 2. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Syns dette er pent! Men den bretten på buksa? Du vet tydeligvis ikke særlig mye om herreklær... Nei, det har jeg heller aldri sagt? Du kan jo fortelle fremfor å være spydig? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå