AT1S Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ikke noe til overs for Hanneli, men ellers var det mye god smøring for øynene. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Etter å ha sett igjennom noen bilder var jeg ganske sikker på at jeg var innpå: Hvilken stil_liker_du_ikke å se... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvis det er alt for ille er det vel ikke verre enn å spe på litt med din smak også? : ) Jeg liker veldig godt gingham-mønster for tiden. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg liker veldig godt gingham-mønster for tiden. +∞, må se å skaffe meg masse flere ginghamskjorter! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har en skjorte som jeg venter på fra tailorstore med rødt gingham-mønster. Gleder meg til den kommer. Skulle hatt i flere farger! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Skjønner godt at forrige side kan bli oppfattet som hvilken stil liker du ikke å se. Mye sært der, likte nærmest ingenting. - Høyt liv, toppen tucket inn i shortsen. Perfekt. Genseren er for lang, jeg har ikke helt sansen for skjerfet, men liker det selv om. - - Det blir litt mye med sløyfen, men liker fargene godt. - - Liker ikke skoene så godt, men resten er fint. Kanskje eneste gangen jeg har likt Burberrymønsteret. Endret 27. april 2011 av Jostein K. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bebeluv Skrevet 27. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. april 2011 Hun i shortsen! I'm in luv 16 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Edit: Forumet er rart og resizer bildene jeg legger til derfra, men klikk på de som er små for å se de i en brukbar størrelse. 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hun i shortsen! I'm in luv You're in Bebeluv 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hun i shortsen! I'm in luv Tenkte det samme da jeg så gjennom bildene Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ^ Jeg er redd dere får konkurranse av meg Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hun i shortsen! I'm in luv Sjæl ass! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det tenkte jeg også helt til jeg så den stygge shortsen Skinnende shorts med høyt liv... nei takk. Høyt liv i seg selv ødelegger, ser ut som jentene har bestemorsrumper hele gjengen On-topic Fra The Sartorialist, han har ikke tatt bilde av så mye jeg liker det siste par årene, virker som han går over til mer runwaymote som han finner i gatene, lite jeg egentlig syntes er fint. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Liker heller ikke høyt liv så godt, men i dette tilfellet var det direkte hot. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Men det hadde ikke vært hot på hvilken som helst jente... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Akkurat som det meste annet. På min skole kler vel 8/10 høyt liv. Ser ikke helt hvorfor så mange mener at det er så vanskelig å få til. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) *snip* Jeg likte ikke jenta i shortsen, synes det er veldig få som passer høyt liv, og hun var ikke en av dem etter min mening. Likte heller ikke han med den grønne cardiganen, grunnet farge kombinasjonen, i tilegg er jeg ikke noen fan av sløyfer. Edit: Men jeg likte alt det andre du postet veldig godt Endret 27. april 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det tenkte jeg også helt til jeg så den stygge shortsen Skinnende shorts med høyt liv... nei takk. Høyt liv i seg selv ødelegger, ser ut som jentene har bestemorsrumper hele gjengen On-topic Fra The Sartorialist, han har ikke tatt bilde av så mye jeg liker det siste par årene, virker som han går over til mer runwaymote som han finner i gatene, lite jeg egentlig syntes er fint. Vet ikke helt hva jeg syns om kraven, men vokser på meg. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Club collar, hvis jeg ikke tar helt feil? Endret 27. april 2011 av Haawy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 ^ Korrekt. Hun i shortsen sin 'hotness' er det vel mer den faste kroppen og de digre titsa sin skyld. Hadde tatt hun selv om hun gikk i OnePiece og drakk melk fra kartongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå