Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Til dere som lurer på hvorfor og hvem som slettet innleggene deres, ble følgende skrevet for litt siden:

 

Nå tok jeg for meg de 9 siste sidene i denne tråden. På de 9 sidene så fant jeg 87 innlegg jeg mente var offtopic, tull, bevisst sabotering eller andre unødvendigheter. Dette er halvparten av innleggene. Les hva tråden handler om! Den handler om stiler du liker. Ikke skyskrapere eller whining om slipsbokser etc.

Hvis denne skal være åpen så får dere skjerpe dere og komme dere tilbake til temaet.

Post stiler dere liker å se eller hold dere unna.

 

Tråden åpnes igjen under nåde. Forvent at jeg følger med og sletter innlegg jeg mener er offtopic uten varsel. Så forsvinner plutselig innlegget ditt så tenk deg om hvorfor det kan være. Mest sannsynlig vet du det. Mest sannsynlig visste du det før du trykket på knappen for å poste.

 

Tilslutt: Det kan sikkert hende at innlegg som kunne fått stå har forsvunnet, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte barnevakt for dere så lev med det.

 

Kommentarer på moderering tas som vanlig via personlig melding og ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var litt nazi fordi tråden hadde sklidd helt ut. Og tråden skal i følge den intensjonen jeg ser handle om stiler man -liker- å se. Man har en annen tråd for det man ikke liker å se. Denne ble opprettet som en motpol for den tråden.

 

Ytterligere diskusjon om modereringen eller hvordan denne tråden skal fungere kan dere ta i en egen tråd. Jeg foreslår under tilbakemeldinger om forumet.

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

:love:

JEg ønsker meg virkelig en sånn Blazer!

 

 

Jeg har en så og si lik en fra Brooks Brothers. Gjetter på at de får noe lignende til høsten.

 

Hvordan er passformen på denne? jeg har aldri funnet en dressjakke/blazer i USA som jeg synes passer. Amerikanske dress-størrelser synes jeg er helt på bærtur ift. min kroppsfasong!

 

Passformen er god til et amerikansk merke å være. Ligger et bilde som illustrerer passformen litt bedre her. Måtte selvfølgelig ta den inn i livet hos skredder, for som alt annet amerikansk var den laget for en med ganske mye større mage enn meg, men bortsett fra det er den overraskende uamerikansk.

 

 

Jeg har en som ligner fra Zara. Link til bildet

 

Syns ikke den lignet noe særlig, for å være helt ærlig. Hverken stoffet, passformen eller mønsteret var i nærheten av den Henrik postet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...