Kavinsky Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Var først og fremst fargesammensettingen i klærne jeg digga mest. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Kjipe sko og dusteveske. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Skoene er nice. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Kjipe sko og dusteveske. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Var først og fremst fargesammensettingen i klærne jeg digga mest. Jepp, den var fin! Men veska var ikke noe særlig. edit: og skoa var jo flotte, men liker ikke slips som stikker fram under jakka. Er vel bare posituren som gjør det. Endret 2. november 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Slipset har jo perfekt lengde Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ja, men jeg foretrekker en dress som skjuler nedre del av slipset. Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Stemmer. Det nest siste bildet er relativt lett og klare da. Trenger bare penger til en frakk. Elsket klærne du la ut, alt annet enn de to første bildene. Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Skatestil = WIN Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Stemmer. Det nest siste bildet er relativt lett og klare da. Trenger bare penger til en frakk. Elsket klærne du la ut, alt annet enn de to første bildene. Takk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Skatestil = WIN "Skatestil" aka fjortisser med WeSC og DC-logoflash er ikke WIN. Derimot, noe ála det jeg postet tidligere i tråden, det er fett. Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Rene linjer, klassiske antrekk. Gjerne jordfarger. Elsker svarte klær som klarer det, som lyser klasse mer enn de skriker "gother". Liker Audrey Hepburn - aktig stil på kvinner. Jeans, skjorte, v-hals på menn, lange skjerf, lange frakker, gjerne vest. Liker gentleman- stilen, James Bond (Shon Connery, Daniel Craig, Pierce Brosnan) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Du syns dette er fint, og så forsvarer du camobukse i en annen tråd? To personligheter eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Slipset har jo perfekt lengde Jeg mener du hadde bilder med kortere slips jeg? I Bildetråden? Husker jeg kommenterte på det for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Liker skjorte og blå eller svarte jeans Endret 3. november 2009 av sideon Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Liker skjorte og blå eller svarte jeans Timber!!! Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Du syns dette er fint, og så forsvarer du camobukse i en annen tråd? To personligheter eller? Jepp Det er en ting å kle seg pent for å se ekstra bra ut. Da gjelder overnevnte stil. Og så er det hverdagsstil, med jeans og cammo. Jeg legger ikke så mye i klærne jeg skal på skolen i, f. eks. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Liker det. Endret 3. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Slipset har jo perfekt lengde Jeg mener du hadde bilder med kortere slips jeg? I Bildetråden? Husker jeg kommenterte på det for en stund tilbake. Hadde et bilde med kortere slips her for et halvt år siden, men sa vel aldri at det var pefekt lengde? Noe det var på dette bilde, derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå