Deneb Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Meget bra stil på bildene til Wovels, Coa og Henrik C! Kudos! Vært knall om folk kom med kilder på bildenene om de kommer fra tumblr, eller andre blogger. Første jeg kom på, bare så jeg har med litt bilder Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er bare så lat at de jeg postet nå kopierte jeg bare fra tumblren min, så hvis noen er superinteressert i å lete opp den originale kilden kan de gå inn der og så klikke seg gjennom 30-40 reblogs. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er bare så lat at de jeg postet nå kopierte jeg bare fra tumblren min, så hvis noen er superinteressert i å lete opp den originale kilden kan de gå inn der og så klikke seg gjennom 30-40 reblogs. Det er bare å sjekke "notes" så skal det komme opp hvem som postet det originalt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sant det. Litt verre når det er et bilde med 1500 notes og man bare får sett 50 om gangen, men det er vel raskere ja. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) @Coa, jenter i blazer er aldri feil.. Jeg liker grønne slips til grå dresser. Spesielt typen i midten Bekledning som det her gjør at jeg lurer på hvorfor folk enda går i joggebukser og hettegensere. Det ser 1000 ganger bedre ut og er minst like behagelig. Endret 18. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 ^^ En slik blazer står helt øverst på ønskelisten min. Ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Digger sånne briller jeg. Keen på noen til sommeren. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det ikke lenger lov å komme med negative kommentarer til bilder i denne tråden? Kan i hvert fall få beskjed om hvorfor kommentarene blir slettet, og om hvem som har slettet de. Jeg skulle veldig gjerne hatt nøyaktig samme antrekk som på det siste bildet. Er jakken fra Burberry? Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Digger sånne briller jeg. Keen på noen til sommeren. Samme her, må skaffe meg sånne! så faktisk en på SF som solgte dolabanys maken til de Johnny Depp bruker(vist nedenfor) til 600-700 kroner, utrolig synd at de var for smale for mitt ansikt. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det ikke lov til å si meningene sine her nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå